Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En av mina svansiga sambosar höll precis på att DÖ när jag gick på toa nyss och hon inte fick följa med. Det var så hemskt så ni anar inte, hon var tvungen att låta jättehögt för att alla skulle fatta att det var kattmisshandel.
Haha åh nej Men det är klart att du måste bli kontrollerad, hur ska världen annars se ut. Jag blir alltid kontrollerad på morgonen genom att den ena lurvbollen ska slicka på mina fötter.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.