OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

En av mina svansiga sambosar höll precis på att DÖ när jag gick på toa nyss och hon inte fick följa med. Det var så hemskt så ni anar inte, hon var tvungen att låta jättehögt för att alla skulle fatta att det var kattmisshandel.

Hon ska flytta med, men måste hitta någon stanns där hon kan bo. Tror inte hv skulle bli glad om hon flyttade in i lägenheten. ;)

Haha, di är för roliga, di små liven! Min brukar sitta på toalocket när jag borstar tänderna. Varenda kväll.

Sen ska han alltid kontrollera badkaret när jag badat, ett par gånger har han hoppat i trots att vattnet var kvar och således blivit oerhört kränkt!

Allting går så himla bra! :love:
Ja, bortsett från att jag ännu inte är miljardär och kan ägna mig åt Buke på heltid :(

Lården: oui, jag kände för en förändring ;)

Haha åh nej :D Men det är klart att du måste bli kontrollerad, hur ska världen annars se ut. Jag blir alltid kontrollerad på morgonen genom att den ena lurvbollen ska slicka på mina fötter.

Men så snälla kissar som ser till att ni är presentabla för omvärlden ;)

Grodan - du har ingen balkong hon kan stå på då? :P

Åh, snutte! Min brukar helt resolut lägga sig extremt nära mitt ansikte och klappa mig med en tass på kinden när han tycker att jag sovit för länge :love:

Vad kul! Vad var det du läste nu igen, systemvetenskap?

Lården: Jag känner helt klart att livet berikas med katt :D:love:

Precis! Det blir bara roligare och roligare, och mer förvirrande men det blir bra någon gång ;)

Lården: Men.. Men.. All förändring är faktiskt inte livsfarlig :eek:

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
993
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka