Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
För övrigt insåg jag precis hur lite liv jag har som sitter och kollar inför MTV EMA, och som att det inte räcker med det inser jag att jag sett typ alla EMA de senaste 7 åren.
Här händer inte mycket, jag går mest och irriterar mig på allt och alla just nu.
Känner bara för och sitta i ett hörn någonstans och trycka i mig choklad eller nåt.
Åh men HEJ zass! Känns som om det var längesedan på något vis! Det är bra med mig, förutom att jag känner mig lite trött och sliten. Men det råder nog lite vila bot på, så det känns överkomligt. Sen är jag så jäkla nervös inför fysen om en dryg vecka, så jag håller på att dö.
Huräremerejsjälv?
Ekonomi & Juridik Jag upplever att en del av problemet med Folksams paket var oflexibilitet.
Varför ska jag betala snordyr vetvård inkl buköppning när...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.