OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

hej zassoo-gullet! sjukt elak sambo verkligen! vadå vara ambitiös och jobba och driva eget när han kan fokusera på att endast göra tacos till mig hela dagarna? WTF liksom!

hur är det med dig? :)

Inte okej :mad: Tur för honom att han är så snygg.

Det är bra med mig :) Pluggar, sover och äter just nu haha! Sjukt intensiv kurs men så himla rolig!

Nja, mest de små här hemma som bråkar om allt vareviga sekund.
Mini kissade på pottan och hällde ut allt över mig, när vi ska äta kastar han maten antingen på golvet eller på mig. River och sliter i allt, x antal saker har gått sönder.
Stora sonen gör allt för att ignorera att jag säger nåt, lyssna varför då?
*gnäll gnäll*

Han är la både katolik och katt-olik HÖHÖHÖ

Bild på min sambo:
pic_5290eeea9606ee737050f643.jpg

JA jag är så GLAD att jag skulle kunna äta upp min egen hatt. :D :D

Men det är nervöst och läskigt och allt på samma gång. Kommer förmodligen vara dödstrött efteråt, all spänning som går ur.

Haha ja! Sjuk tur för honom, annars hade han rykt sen länge. Kan vara så att alla mornar där jag får frukost på sängen väger till hans fördel också.

Åh men det låter himla bra! Intensivt och roligt låter fantastiskt :) Jag ser SÅ fram emot när jag själv i vår får göra nåt intensivt och roligt :)

Mirre: Vad gör din sambo då?

Han har sina stunder. Men sen blir jag vansinnig när jag vaknar av att han klöser på soffan. Så det är som ett vanligt samboskap vill jag påstå...

...:angel: ;)

Alltså, jag är rätt övertygad om att katt är bättre än människosambo. För det blir mycket gulligare när man bildgooglar "katt" än "sambo".

Jag har också en svansig sambo som sover. Men jag ska snart dingla med korv framför nosen på honom så han lär vakna då :p

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
995
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka