OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Datorn duger, men sladden räcker ju endast till köksbordet. :p Men lönen kommer snart, så ska jag köpa tv!

Hattar mig själv för tillfället. Är livrädd för att bli av med jobbet. Men det finns ingen anledning till det egentligen.

Hatar hatar hatar mig själv för det.:arghh::arghh::arghh:

Men, är det inte för att du ännu är så osäker på allt nytt och har gått igenom en tuff period innan?
Jag tror nog du inte har hunnit landa än och de känslorna kommer försvinna.

Dagens inlandsproblem, vet inte vilken färg jag vill ha på min nya telefon som jag ska beställa ikväll...

vit, svart, guld

hero_start__keyframe.jpg

Tror det blir den svarta.

Det är säkert så. Har ju faktiskt lärt mig väldigt mycket. Men mycket handlar nog om "duktig flicka" syndromet med.

Jag säger svart! Har 5:an i vitt och ångrar ibland att jag inte tog den svarta. Fast har man skal på så spelar det ju inte så stor roll. ;)

Jag skulle nog också ha valt svart.

kl

Är så löjligt glad över mina näsdukar som har olika mönster, ugglor, blommor osv!
Man måste bara älska DM:love:

Ja typ!:D Vill ha en anledning att använda dem:D Får väl fråga någon på bussen nästa gång om den behöver en näsduk!:D

Kul och hitta andra än bara de vanliga.
Vi har med tassavtryck :D

Jag sitter på en buss på väg hem.
Utan hörlurar till mob, så kan inte lyssna på musik. :meh:
Drygt!

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
999
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka