OT-tråden nr 15

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Got2Be
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 332
  • Visningar Visningar 47 371
Sv: OT-tråden nr 15

kl

Vaknade inte på rätt sida idag! Vill bara vara ensam och sitta ute i skogen och glo! Orkar inte!!!!:arghh:

Drygt! :(

Själv är jag redigt trött på att vara ensam och vill bara att sambon ska komma hem NUNUNU!!!

Hej på er!

Var länge sen nu. Men nu är jag här för att stanna igen. ;) Har flyttat in i min nya lägenhet idag, med inte ens 10 min promenad till jobbet!

Nära till jobbet rockar!

KL
Jag har haft min pappa här ett par dagar men nu har han åkt :( Det var så härligt att få komma hem från jobbet till färdig middag ett par dagar, men vardagslyxen är slut :p

När jag åker till mina föräldrar är det istället jag som fixar allt sådant :p

kl
Stör mig på en delning på facebook som går ut på att rädda några kor med kalvar från slakt, ska vi sluta slakta alla nötkreatur eller?
De skulle behöva minst 20000 för att rädda dem med.

Har börjat störa mej på typ allt som delas på facebook...

Och idag är jag ledsen. Riktigt ledsen.
Fyllde 25 igår. Firade med sambon o åkte på konsert (en asbra sådan!) i Borås.
Men i natt när vi kom hem började jag tänka på att de enda som sagt grattis var min familj och två kusiner (på facebook). Ingen av min "kompisar" hade ens skrivit på fb, än mindre skickat sms eller ringt..
Hade tänkt ha lite fest nästa helg. Skickade ut en inbjudan via sms i fredags. Ingen har svarat.

Visst, jag är ingen födelsedagsmänniska. Jag behöver inte ha femtielva presenter och grattis, men nånting hade jag ändå förväntat mig. I varje fall från de jag kallat närmsta vänner..
Först tänkte jag att de kanske var strömlösa sen stormen, men jag ser ju att de skriver på facebook så det kan det ju inte vara..

Fan, det här tog hårdare än beräknat :crazy:
Känner mig väldigt väldigt väldigt ensam och obetydlig just nu :(

Grattis sthu!

Jag sitter på praktiken och klappar på hundar.
Konstaterade att jag frös, precis då kom en varm hund och lade sig på mina fötter. :)

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
430
Senast: movi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 372
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V