OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Klart man kan det. Men önskar bara allt kunde lösa sig, nu eller helst igår. Vill inte vara gnällig mer.

Börja cykla i skogen då? :) eller sätt upp en träningsplan för hästen där joggning i hand ingår. ;)

kl

Har rensat i trädgården på framsidan. Orkade bara rensa typ 1/3 eftersom det var stöööört mycket ogräs!!

vad duktigt :)

kl
Jag dööööööööööööööööööööööööör. Det suger att bli gammal och få kallelse till cellprovstagning. Jag är dörädd för gynekologer så hur ska detta gå?! :nailbiting:

I feel you pain! Ska ta mitt första i oktober, tur nog har jag ränt en hel del till den gynekologen så jag känner henne. Men ändå!
Jag har gammalt lugnande annars om du vill ha:angel:

Grodan:
Så är det alltid tyvärr. Det ska alltid vara problem på något sätt, varför ha det lätt lixom?
Hur går det med jobbsökandet?

kl
Jag hittade en trädgård som tillhör vårat hus idag. Bott här i tre år bara

Det händer liksom när man tror att man gjort ett bra val, men nej det gjorde man inte.

Jobbsökandet går lite segt för tillfället. Är lite mycket annat för tillfället också, så har inte orkat göra mer än vad jag har varit tvungen. Men ska se till att få iväg några ansökningar idag.

vad duktigt :)

kl
Jag dööööööööööööööööööööööööör. Det suger att bli gammal och få kallelse till cellprovstagning. Jag är dörädd för gynekologer så hur ska detta gå?! :nailbiting:

Tror det kommer gå bra. Detta är något som även jag verkligen försöker förtränga, men det kommer väl för eller senare. :nailbiting:

Lite är alltid bättre än inget :)

Att göra ett bra val är svårt, man vet aldrig förrns i efterhand tyvärr. Men man får alltid mer erfarenheter.

Det är ju det, får ju komma på lite intervjuer. Men har kommit fram till att jag måste få hjälp med intervjutekniken, annars kommer jag aldrig få jobb...

Hade jag vetat att detta beslutet skulle komma att te sig så här, så hade jag aldrig tagit beslutet. Men nu är det bara att försöka stå ut och att det med tiden löser sig.

Det är inte så farligt, går fort och är enkelt :)
Jag hade lite problem med den där grejen de öppnar med, den var för stor så vi fick boka en ny tid så de hann fixa en mindre modell. Men själva provet var vrålenkelt.

Usch usch usch, bara pluggat tre dagar och det är redan stopp i hjärnan! Jäkla medicin, den gör mig korkad :cautious:

Då har man äntligen fått tag på AF, hur svårt kan det vara att svara på mitt mejl? Och inte svara genom singelpost en vecka senare?

Kan säga att det är rätt skönt att inte plugga i höst. Att inte ha kravet att man måste ta tag i det hela tiden.;)

Ja, måste ju få lite ordning. Har tvättat nästan alla fönster idag:D

Förresten.. När måste man börja ta sånt där cellprovtagning?

:eek: Hjälp! Jag har ju 2 år på mig men ändå! Har aldrig varit hos gynekolog och jag kommer skita ner mig!
Får man en kallelse till sånt? Funderar eftersom jag bor ju utomlands..

Japp, 23 år är det. Det är inte så farligt som det låter. Trodde det skulle göra mer ont än vad det gjorde. Nu hade jag lätta cellförändringar och fick kolla upp det mer noggrant.

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
985
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka