OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Jag tänker inte förklara mina problem här öppet:o:D
Jag tror själv att problemen till stor del beror på mina p-piller.....

Håller med sthu :p Men om det har att göra med kli, dålig lukt, konstiga flytningar, ont vid samlag är det bara att skicka pm:p
Har haft allt:cool:

kl
Haft en riktigt mysig kväll! :)

Kom hem från jobbet, tog en promenad med hundarna, tränade (sjukt lyckad) lydnad, låste in mig och bara njöt av att vara ensam och i tystnad och tog sen itu med en massa måsten. A-kassa tex...

Frisk, och så kräftskiva och bildvisning igår. Bra helg!

Härligt!

Ja själv sitter man och koks levande i sin egen lägenhet, med varenda fönster öppet så mycket det går (för katterna) och undrar hur i helvete de tänkte som startade värmen på full spete redan nu..
Gah. Våra element står på 0 men ändå är de kokvarma. Jag sitter i shorts och BH i soffan och är genomsvett..
Tar nog min kaffekopp och lärobok (ha! Tantvarning!) och sätter mig ute och läser. Ska bara fixa klart alla internet- och datorberoende moment först.

kl
Jag har hunnit vara på dagis med mini (började gråta direkt när vi kom innanför dörren, nytt rekord) där det var fotografering.
Gruppfotot blev jättebra då han inte sluta gråta.

Sen tog jag med honom hem och lämnade honom till hans farmor så nu har jag barnfritt till 15 samtidigt som han får ta det lugnt.
Helt perfekt.

Nu: Kemiska beräkningar

Jag: jag drömde att du mördade små barn.
Sambon: jag drömde att jag rånade mitt gamla jobb. Vaknade med världens ångest.

Vi har höga tankar om sambon här hemma :p

Inte roligt med gråtande barn. :(

Är inte alls avundsjuk på dina kemiska beräkningar, lyckades klara den tentan på 49,5p och 50p godkänt.:angel: Där förstod jag att kemi inte vara mitt ämne. ;)

Kemi är blaj :p Det är bara kul när det är på riktigt, bara en massa beräkningar är inge kul..

Jag har hoppat av min ena utbildning nu. Känns skönt fast tråkigt. Bestämde mig igår kväll, jag kommer inte fixa allt åkande och vara borta så mycket.
Nu ska jag bara lyckas få ihop 100 % på något annat sätt, så jag får behålla mitt studiestöd och slippa betala tillbaka.. :crazy:

hahaha!
Fungerar fysik för dig då? Kemi fungerar för mig men fysik är bara "Tack och hejdå!"

kl
Har ridit ut på Herr häst och ska ta en duch nu och förbanna min kropp (och herr häst då lite är hans fel)

Fysik är väl inte min grej heller. Har nog hittat rätt med min utbildning som tur är.

Har han varit taskig hästen?

Han spenderade två timmar med att stegra när vi lasta för ett tag sedan och jag höll emot, efter det pajja knät

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
988
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka