Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag gick en gång, sen konstaterade "coachen" att jag hade mer än tillräcklig koll på vad jag höll på med. Fick en kopp kaffe typ, det var ju trevligt förstås. Sen skulle de skicka en kallelse när det var dags för nästa träff. De hörde aldrig av sig igen.
Snacka om waste of skattepengar!
Nu har jag hoppat av min ena utbildning. Ändrat studiestödet till 50 % och hoppas på att klara mig med det.. Som tur väl är har jag fått lite extrajobb hos min tränare! Kommer hjälpa henne några dagar i veckan i utbyte mot ridlektion och lite pengar. Heja, känns kanon!
Tänkte ha en vilodag idag, men det bara kröp i hela kroppen så jag körde ett tempopass idag!
Sprang järnet på 3,5 km! 1,5 km ordentligt uppförsbacke och jag var jävligt snabb ska jag säga! Känner mig nöjd nu!
kl
Jag är så förkyld att jag har ont i nacken. Och hypokondrikern i mig blev inte lugnare när jag läste att det kan vara ett symptom på hjärnhinneinflammation
Ekonomi & Juridik Kollade nu på mina försäkringspapper, har hos folksam. Kan se dom har ökat med 1000 kr om året alla senaste åren. Så varje gång jag får...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.