OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Jag är nu inskriven i ungdomsgarantin, så nu kan man få lite pengar. Men nu måste man börja gå hos en jobbcoch..

Det där försökte dem lura in mig i. Jag vände och gick och sket i dem!
De har ju inte alla koppar i skåpet!

Jag gick en gång, sen konstaterade "coachen" att jag hade mer än tillräcklig koll på vad jag höll på med. Fick en kopp kaffe typ, det var ju trevligt förstås. Sen skulle de skicka en kallelse när det var dags för nästa träff. De hörde aldrig av sig igen. ;)
Snacka om waste of skattepengar!

Nu har jag hoppat av min ena utbildning. Ändrat studiestödet till 50 % och hoppas på att klara mig med det.. Som tur väl är har jag fått lite extrajobb hos min tränare! Kommer hjälpa henne några dagar i veckan i utbyte mot ridlektion och lite pengar. Heja, känns kanon!

Mitt första jobbpass på dagis gick bra, kör fullt arbetspass imorgon. Sen städ på fredag.

Glad att ha en snäll mamma som ställer upp och passar hunden.

kl

Tänkte ha en vilodag idag, men det bara kröp i hela kroppen så jag körde ett tempopass idag!
Sprang järnet på 3,5 km! 1,5 km ordentligt uppförsbacke och jag var jävligt snabb ska jag säga!:D:D Känner mig nöjd nu!

Duktig!

Får med ta och röra på mig själv imorgon utan hunden. Har inte promenerat sen i måndags.

kl
Jag är så förkyld att jag har ont i nacken. Och hypokondrikern i mig blev inte lugnare när jag läste att det kan vara ett symptom på hjärnhinneinflammation

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
988
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka