OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Tyckte det var lite coolt ändå, kul och se lite annat än det vanliga :)

Hittade en tröja/jacka på rea idag, visade den för sambon som sade köööp. Så då gjorde jag det :p (jag velar alltid en hel evighet fast jag eg vill köpa, sedan tar rean/varan slut och så ångrar jag att jag inte köpte den :p ) En vit med ugglor på :D

1239802_10151828140439337_429553906_n.jpg

Visst var den :D
Älskar ugglorna, tror det var dem som fick sambon och hojta kööp också, han är tokig i ugglor :D :D

JAAAAAAAAAAAAAG!!

Jag döööööööööör

yyyyyyyynk

ska aldrig aldrig aldrig mer dricka!

Hihihihihihihihihihihi.

Jag är inte ett dyft bakfull. Skulle typ kunna dansa merengue och balansera en fruktskål på huvudet samtidigt!

:D

Å andra sidan är jag så uttråkad att jag håller på att avlida.

Och jag har fått en katt som inte fattar att han inte ska öppna mina garderobsdörrar.

Men jag har fått en katt! :love:

men hur söt är den? hur avundsjuk ska jag vara?

ikväll är det bachelor! jag och bakfyllan ska titta och hata och njuta! :love:

Yes!

Vi ska vara så lyckliga. För första gången nånsin.

Mys med katt! Vill också ha en liten myskatt!

Åh förresten! Har beställt en BH som ska ge mig tuttar stora som alla mina dar. Mycket exciting!

Alltså, hittills är han inte så mysig, han har legat under sängen halva eftermiddagen och sprungit runt och testat på vilken byrå han har bäst utsikt. Nu ligger han och glor på mig... :cautious:

Åh, höney du kan få lite av mina tuttar. Di är inge å ha ändå! Vaäre för BH'rå? Kommer spanjarden gå crejzy? För jag förmodar att det bara är därför du köper undekläder, så att han ska vilja ta på dig.

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
992
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 574
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka