Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tyckte det var lite coolt ändå, kul och se lite annat än det vanliga
Hittade en tröja/jacka på rea idag, visade den för sambon som sade köööp. Så då gjorde jag det (jag velar alltid en hel evighet fast jag eg vill köpa, sedan tar rean/varan slut och så ångrar jag att jag inte köpte den ) En vit med ugglor på
Alltså, hittills är han inte så mysig, han har legat under sängen halva eftermiddagen och sprungit runt och testat på vilken byrå han har bäst utsikt. Nu ligger han och glor på mig...
Åh, höney du kan få lite av mina tuttar. Di är inge å ha ändå! Vaäre för BH'rå? Kommer spanjarden gå crejzy? För jag förmodar att det bara är därför du köper undekläder, så att han ska vilja ta på dig.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.