OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

meh. han får hyfsa till sig på mysfronten tycker jag. men det gör han nog snart, när han upptäcker hur ljuvlig du är! (och att han inte får mat annars).

spanjoren kommer fo sho go crazy! den är från ann summers och ska ge en genorma tuttar. funkar den inte lånar jag dock gärna från dig!

ps. givetvis tar han inte på mig annars. jag hoppas på att vi äntligen ska ha sex nu när jag köpt tuttbhn!

Senast ändrad av en moderator:

(Y)

jag trodde för övrigt att din talang för bröllop kom inifrån och inte från tv :(

Grattis!!

kl
Så trött!!!! Barnkalas sliter verkligen ut än. Överväger om det tom är värre än bakfylla. Jag tror det när man lägger till råtrött mini i ekvationen.

Nu ska bara pasta helvetet bli färdigt så ska han äta och sova. Sambon ligger helt däckad i någon flunsa så blir egentid ikväll!

Japp. Inget gos och han jagar råttor i källaren, i tells ya

Det ena behöver ju inte utesluta det andra, som flickan sa...

Fo sho! Fast det kanske blir dålig stämning när hans matte ska ta med honom utomlands efter jul..? Eller så hävdar jag bara att det är skitsmart med en kattväska, för då slipper hon karensen!

Äh hon kommer bli jätteglad! Hur praktiskt är det att flyga med en katt? Inte jätte. Hur praktiskt är det med en extra väska? SÅ JÄVLA!

Ps. Du kan va snuskig

Eller hur, jag kan bara hävda att jag minsann är ett logistiskt geni och därmed basta!

Ps. Din mamma kan vara snuskig

Som med vår kära vän som är så kristen. Jag och syrran har döpt om henne till Påven i våra telefoner :D

Hittade en rätt kul reklam idag, apropå din mamma
pic_5235df4dddf2b30339063569.jpg

JA! Me LOVES it!

Hade en samhällsläraren som kallade sig själv för Påven, för övrigt. Hon var stencool. Hon gav oss ett poäng på proven för att vi skrev vårt namn på pappret.

då finns det alltså två ascoola påvar och en astöntig en

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
995
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka