OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Jag har haft det nån gång tidigare också vid förkylning, det har i alla fall blivit bättre nu mot kvällen :)

Det där försökte dem lura in mig i. Jag vände och gick och sket i dem!
De har ju inte alla koppar i skåpet!

Hade inte jag gått med där så hade nästan mamma slängt ut mig...

Men hoppas på jobb, han tyckte det var konstigt att jag inte har fått något än. Ska in i en bransch som behöver föryngras och är mansdominerat, alltså behövs det mer kvinnor. Men detta borde ju betyda att det är mig det är fel på?

kl

Har träffat skandinavister idag!:D helt plötsligt har man så mycket gemensamt med en främling!

Lycka till!

kl
Jag ska se en föreläsning, då har jag bara två imorgon och får ledig helg. Men viiiiill inte!!

Jag är vrålfattig, i och med att jag studerar deltid får jag bara ett halvt studiemedel (ca 4500/månad) och inget mer.. Det blir man inte fet på. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop mitt liv framöver :crazy:
Hoppas på att få undantag från a-kassan. Annars vet jag inte riktigt hur det ska gå med livet :nailbiting:

Fick dessutom ett brev från min psykläkare. Tydligen visade mina blodprov försämrade levervärden och högt kolesterol. Heja då. Jag har fått tjockissjukdom. Att jag dessutom gått upp i vikt gör inte saken bättre. Jag borde verkligen försöka tappa de där extrakilona.. Men, hur hanterar jag dåliga nyheter? Jag äter. Jag svullar.
Just nu hatar jag mig själv, så jag lär väl trycka i mig allt ätbart jag kan hitta och sen kräkas.... Gah. Jag hatar när jag gör så, men jag kan inte hjälpa det!

Lycka till med träffen:p

kl
Kanske gifta sig i en sån här?
86fcf10ed98e3ce3bc298cd843636727-orig.jpg

Verkar vara en trend i usa med kamouflage bröllop

Nej nej! Kan du inte hitta andra sätt att hantera ångesten? Promenad? Städning?
Ta hand om dig!

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
992
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 574
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka