Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och vad du menar med detta är att det inte spelade nån roll alls för jag var där, allas sol på himlen, så du klarade dig jättebra ändå.Heddis! Det var tråkigt att du inte kunde i helgen som gick! Hade sett fram emot att träffa dig .
Jag har bott där i 1,5 år.
Började en beridarutbildning, men jag blev behandlad som världens skit så jag funderade på vad jag ville med livet och hoppade av.
Ska nu till hösten börja plugga på universitet!
Heddis! Det var tråkigt att du inte kunde i helgen som gick! Hade sett fram emot att träffa dig .
Och vad du menar med detta är att det inte spelade nån roll alls för jag var där, allas sol på himlen, så du klarade dig jättebra ändå.
Ville bara förtydliga alltså!
Jag med! Så förbannat besviken över att jag inte kunde komma, satt hemma och surade hela helgen. Hoppas ni hade kul i alla fall!
Klart du surade, du gick ju miste om mig! Jag är faaaaaaaaaaabulous!
Det kommer förhoppningsvis fler chanser! Vi hade jätteroligt (eller jag hade i alla fall ). Hoppas du kan vara med nästa gång.
Got2Be: Kul och bo i tyskland
Vad ska du läsa på universitetet?
Ah, spännande! Du trivs då, med andra ord? Jag har funderingar på att dra till Tyskland och plugga tyska en period nämligen, så kul att höra lite från andra som flyttat dit.
Oh jag är en blogg-junkie så jag måste snoka
kl
Jag har i mitt stilla sinne morrat över torktumlaren som aldrig får kläderna riktigt torra, tills nu när jag insåg att man kunde välja ett varmare program. Jag är så sjukt teknisk av mig!
Bloggar eller torktumlare?