OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Jag är väldigt missnöjd med mitt kort på mitt id. Tur man inte visar det så ofta.

Kl

Ledig dag. Och är så effektiv...

Hur lyckas det bli fel namn?

Kan lägg till att jag har googel och har nu löst där jag fasta först, nu bara resten....

14016501_Eggplant_374568_001_ProductLarge.jpg

Kan man ha denna på ett dop?

Alltså, kan man annat än älska kinesernas idéer? Munskölj med tesmak, vem vill inte ha det, liksom?!

Ja, håller med mammas!

Mammas: förnamn eller efternamn (nyfiken i en strut) Är nyfiken på de som byter förnamn, till något helt annat än sitt vanliga då och som inte heller har kallats det innan

Personligen gillar jag idén med mintsmak på tandpetare som jag såg i Thailand, aldrig sett (smakat) i Sverige! :)

Efternamn, jag skulle nog aldrig kunna byta bort mitt förnamn tror jag. Ev att jag skulle kunna jobba in att folk går tillbaka till att kalla mig det min farmor kallade mig som liten istället för det smeknamn jag har nu (som är det enda vanliga som finns på mitt namn). Men jag orkar inte riktig, även om jag inte är helt tillfreds med att kallas det jag kallas nu.

Nej det är ett jävla jobb. Har en kompis som bytt namn och kön, trots att hen bytte till det jag kallade hen som liten är det skitsvårt att kalla hen det.
Efternamn är löjligt mycket enklare.

Ja, fast det tog ett tag innan jag kom in i det också. Var senast bara något år sedan jag var på g att säga fel efternamn, då var det över 4 år sedan jag bytte.

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 201
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 580
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Luktar gnagare?
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈