OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Åh, passfoton! <3

Man blir alltid lika glad när det är dags att ta nytt, så man får chansen att göra om det, men alltid lika besviken efteråt när man får se det... :D

kl
Jag kan inte räkna ut molförhållandet bakom en formel:(
Jag fattar inte hur jag ska få fram n av ett ämne:arghh:
Jag har labb imorgon och då måste det vara färdigt:cry:

Jag ser ut som en brottsling på mitt. Att jag ens får komma in i vissa länder utan knussel är en gåta för mig, haha! Men det går ut om ett år, så förhoppningsvis blir nästa inte fullt så illa. ;)

Du måste ju kunna ringa någon för att fråga?

Heddan, åh jag känner igen det. Jag har ju ett leg jag mitt jobb fixar åt mig, och eftersom jag har fel namn på mitt körkort (:angel:) använder jag jobblegget till allt och alltså det fotot är så groteskt fult att det inte finns gränser. :p Ett under att jag kan göra något öht med det. :p

Hahaha ja, men det är ju samtidigt lite kul. Har man tråkigt kan man alltid jämföra legfoton för att se vem som är fulast på sitt! :D

Åh, tropiskt ösregn. :love:

Jag är faktiskt nöjd med mitt pass. Körkortet är helt okej det med, men det ser ut som jag inte har något hår på det...

Men fattar inte hur bilderna kan bli så dåliga för så många.

Men jag gör ju inget annat än vilar hela dagarna. Försökte ringa till sjukgymnasten idag, men de var på utbildning idag.:banghead:

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 201
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 580
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka