OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Personligen gillar jag idén med mintsmak på tandpetare som jag såg i Thailand, aldrig sett (smakat) i Sverige! :)

Joo, det finns väl i Sverige? Eller är det bara utomlands jag fått såna? Har ingen koll. Men det är ju skillnad, mint är ju en fräsch munsmak, te är väl kanske inget jag skulle skölja munnen med för att känna mig fräsch efteråt...

Fe+H2SO4 blir FeSO4+H2

nFe=0.08952 och då ska man få fram nH2SO4 som ska vara 20% mer.

Jag sa att molförhållandet var 1/1 och gångrade nFe med 1.20. Hoppas som fan det är rätt då resten av labben bygger på det:banghead:

Alltså, jag har fått för mig att jag vill ha en onepiece att mysa i hemma. Jag är grymt frusen och min gamla poncho, som jag brukar dra på mig har nu gjort sitt.

Så, jag surfar lite och kan inte bestämma mig. Ska jag ha
denna eller denna? Så hittade jag en som känns väldigt rätt, väldigt jag. Vad tycker ni?

kl

Har hittat en gammal skiva med musik som jag lyssnade på för 4-5 år sedan! JAG DÖR!:love::love::cry:

Men vafan påven, inte om det ska vara lite dressat. Då kan man ju inte ramla in och se ut som att man är med i Fame liksom.

Kom in i matchen nu, Påven!

Äh, det var ju inne typ nyss, då funkar det väl på dop? Eller? Jag tänker att det inte är så strikt på dop, men det kanske bara är jag?

Tur för er att jag sitter på mobilen nu och inte kan länka till bilder. För oj, vad här hade bildgooglats passande dopoutfits då.

Du har fel.

(Ska bli mitt standardsvar på Buke from nu)

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 160
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår