OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Ha, jag läser!

Varför jag nu ska läsa ikapp 20 sidor Mammas-Niffe-Lårdenflum men det gjorde mig på bättre humör iaf.

kl
Lite nere, sitter med ljus och en kopp te och försöker få upp värmen innan jag ska sova. Och en bok. Länge leve böcker. Synd bara att de gör att jag fick 4 timmars sömn inatt.

Får hoppas att det går bättre för honom än min hund, han fick ha tratt i 3, 5 vecka stackarn.

Kl
Ligger k soffan, mobilen piper. Tänker att det inte kan vara så viktigt så här dags. Är ändå för nyfiken för att låta den vara. Lägger bort daton, knuffar bort filt och katt och lirkar fram fötterna under hunden. Får tag på mobilen: förfrågan från candy crush. Värdelöst.

Nej, det hoppas jag verkligen inte. Han är redan odräglig och understimulerad. Tänkte Pappa ska få lägga ett spår till han sen ikväll på BK.

Döööööööö.

Ja, nästan så man dör lite i värmen emellanåt faktiskt. Tur att det är svalt inne. Och att man har en pool utanför man kan svalka sig i när det krisar.

Eller varför inte utnyttja en av de tre duscharna i lägenheten... :rofl:

Mvh,
Känner sig fruktansvärt bortskämd just nu

Döööööööö. Inte av värmeslag utan av att jag sätter mig på ett plan, letar upp dig, mördar dig på ett sofistikerat och lågmält sätt, "lånar" ditt skinn och ansikte och tar din plats där i AC:n med duscharna och buffén.

Men du... Är det då inte bättre att bara komma hit och bo här med mig bland duscharna, poolen och AC:n och all god mat och höga hus? :) Jag tror det blir lite trevligare så, än att vi ska blanda in mord och grejer.

Nää, det gör du inte, om du inte åker nu direkt. ;) Det tar ett tag att åka hit vet du, plus att vi är sex timmar före. Men i övermorgon är du välkommen! :D

Har du ingen tilltro till mina supah-powahs? (Det är så man uttalar det där du är, jag övar!)

/Mvh, helt fördomsfri!

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 160
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår