OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Ibland har man bara lite otur när man tänker helt. Men vi är väldigt känslostyrda varelser de flesta av oss och är man dessutom så lättpåverkad av hormoner så blir det lätt pannkaka av alltihop.
Det är bara att försöka andas lite och räkna till tio, efter bästa förmåga. :)

Ehum, okej nej - jag har ju dig :love:

Meh. Jag saknar någon, och egentligen inte.
Jag vill helt enkelt ha ett halvförhållande :mad:

Måste verkligen bort hemifrån om jag ska träna. Sitter annars gärna kvar i soffan.;) Eftersom man har valt att bosätta sig på en kulle är det hemskt att cykla någon stans. Men igår lyckades jag avverka 3 timmars promenad. Men måste nog köpa nya skor om jag ska fortsätta och det är ett helvete, finns i princip inga skor som passar mina fötter. :(

Jag förstår PRECIS. Jag går på pass för att jag latar mig om jag fipplar själv i gymmet. :p

Men gå då, att gå 6 km är inte så långt ändå? Men ja, då måste du hitta bra skor först såklart.

Ehum, okej nej - jag har ju dig :love:

Meh. Jag saknar någon, och egentligen inte.
Jag vill helt enkelt ha ett halvförhållande :mad:
Jag har varit inne på det förut och jag är inne på det igen - KK kan eventuellt vara bästa typen av förhållande.

Problem: Brist på tillgängliga, liggable män.

Vad jobbigt att du känner så:(

Usch jag fryser, orkar inte gå och hämta filten dock :p
Ilandsproblem.

Jag har varit inne på det förut och jag är inne på det igen - KK kan eventuellt vara bästa typen av förhållande.

Problem: Brist på tillgängliga, liggable män.

Fast då riskerar du ju bli kär i den personen. ;) Har en i min bekantskap som har lyckats med det. ;) Då var han kär i henne, men inte hon i han.

Fast jag blir aldrig kär, så för just min del (Gud vad jag pratar om mig själv!) är det inga problem! Har jag inte lyckats hittills så känner jag inte att jag behöver vara så orolig.

Men jag hajar din poäng, absolut. Man får ju vara med på de villkoren från bådas sidor.

"Allan, 46,: Jag åt jordnötssmör i en vecka!' Vita smränkta män berättar sina historier ur vardagen"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 613
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka