OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Jag lägger ingen värdering i det, men jag tror att våra hjärnor skulle ha sex på första dejten.

Det tror jag också, och jag tror - utan att lägga nån värdering i det heller - att min hjärna skulle falla för din delvis tack vare det fantastiska sexet. På första dejten.

grodan, jobbigt med sådana dagar! Jag är rätt hormonstyrd, vilket gör att jag emellanåt blir toksänkt, gaaah, alla hatar mig, jag luktar illa, etc etc.... Sammanträffande får jag mens två dagar senare. Hmm. :grin: Dessutom har jag vårdepp som gör att jag tror att alla hatar mig typ. Jag har insett att jag får acceptera det, det är inte sant bara för att jag känner så och jag vet vad det beror på, lättare att hantera då. För jag har inte kommit på något bättre sätt att hantera det, tyvärr.

Precis! Du ser!

Tur att jag är så vuxen att jag vuxit ifrån det där med omdömeslöst supande.

Mvh, spenderade Inte midsommarnatten under en buske.

Precis. Och den dagen man accepterar att det är sådan och kan ta sig igenom med vetskapen att det blir bättre och det blir bättre ganska snart - då blir livet lite lättare. Jag är precis likadan som du Mammas.

Och sen är jag en lika god kålsupare, för likförbannat sitter jag ju där och gråter och undrar vem som skulle sakna mig om jag försvann de dagar jag har dåliga dagar. Men sakta sakta så lär jag mig att hantera det bättre. :)

Det riktigt suger. Lyckas ju dra på mig någon form av sommardepp varje år jag. :/ Idag har jag lyckats stor grina när jag var i stallet och det känns verkligen som alla hatar mig. Vilket de antagligen gör också. :( Tror verkligen ingen skulle sakna mig om jag försvann. :(

Ja, men det är faktiskt lättare nu. Jag har liksom, varenda år, fått värsta kvalen över mitt och Ms förhållande (jag har dumpat honom två gånger också, på våren varje gång :o), för att det MÅSTE ju vara något som är fel om jag blir toknedstämd och då måste det ju vara förhållandet det är fel på. SEN kom jag på att det faktiskt är ett mönster, och såattejava.... :p

Fy vad jobbigt! Håller den i sig länge också? Har du märkt att något du gör gör den lindrigare?

Tror mitt problem är att jag inte har något att göra på somrarna. Behöver ha saker att göra hela tiden, vilket jag inte har för tillfället.

Aha, jag förstår. Någon ny hobby då, kan inte det vara något? Hur går det med jobbsökandet, har du hört något?

Men så tråkigt :( Det är likadant för mig, tur att mitt jobb är rätt krävande just nu, då hinner jag inte tänka så mycket.

Hade kunnat börja med någon ny hobby, men det blir ju väldigt fort mycket pengar. Hade funderat på att köpa träningskort på F&S, men har 6 km dit, så det sket sig. Går så där med jobbsökandet, orkar inte ta tag i det. :( Känns lite som dom kritiserar mig som person, måste verkligen jobba bort det. Men hoppas verkligen på jobbet som dom skulle höra av sig i från i augusti. Hoppas verkligen dom behöver folk.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 613
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka