OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Hahahah, det gick ju åt helvete med allihopa?
Ugh, jag gav upp.

Jag skall skaffa katt när jag flyttar hemifrån :love:

I know u want it

1011996_4980709191217_753169501_n.jpg

Pryd?

Alltså jag är väl mest bra på att gapa. Jag kommer ju aldrig själv och bidrar med nån action. Aldrig, menar jag då. Inte ens lite hångel. Pga ingen vill ha mig. Måste var för att jag är för snygg?

Mitt huvud är inte gjort för svenska språket idag tror jag...

Jag slår stenhårt vad om att alla killar får sånna komplex över sig själva att självförtroendet gör att de två juvelerna och spiran blir till russin, när de ser dig. Det är menat som en komplimang alltså.

:p

Pryd?

Alltså jag är väl mest bra på att gapa. Jag kommer ju aldrig själv och bidrar med nån action. Aldrig, menar jag då. Inte ens lite hångel. Pga ingen vill ha mig. Måste var för att jag är för snygg?

Är du min själsfrände? Kommer leva och dö ensam.

Alltså, känner jag mig själv rätt har jag bara tillfällig action :cool:

... Så vi alla kan bilda ett härbärge för crazy cat ladies och leva där resten av våra liv :love:

(Jag bidrar med två kissar)

Ahmen det är precis det jag tänker också! Alla som ser mig ba' "uh-oh, bäst att springa hem till mamma, hon är ju så het så hon är väl redan ihop med en Abercrombiemodell" och jag får aldrig chansen att säga att jag lätt skulle nöja mig med en Calvin Klein-kalsongmannekäng. Jag har liksom inte så höga krav!

Det är en förbannelse att vara såhär vacker, I tells ya.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 607
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat