OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Låter toppen! Jag kan bidra med mina hästar. (Bara en för tillfället, men vill ju ha flera.:angel:)

Fast jag tror det kommer gå jätte bra för dig.;) En annan är verkligen ett hopplöst fall eller i kväll i alla fall.:(

Precis. Fast problemet med CK-gänget är väl att typ alla är gay. Men du må väl å andra sidan ha den utseendemässiga styrkan att omvända dom? :idea: (gud vad jag vill ha gamla idea just nu...)

Är du min själsfrände? Kommer leva och dö ensam.
Jag med, men det är okej! Rätt fett till och med. Jag gör precis vad jag vill och de som har åsikter om det kan ju stoppa upp dem nånstans. Jag ska köpa ett fett litet hus vid havet och renovera på egen hand och sedan ska jag sitta på verandan och läsa böcker i solnedgången. Eller om det regnar ska jag sitta i fönstersitsen jag tänker bygga in.

Det ska bli fett som FAN! :love:

Och jag tänker äta choklad varenda dag.

Precis. Fast problemet med CK-gänget är väl att typ alla är gay. Men du må väl å andra sidan ha den utseendemässiga styrkan att omvända dom? :idea: (gud vad jag vill ha gamla idea just nu...)
Ja, vem skulle inte gå straight för min skull? Det ser jag inte ens som ett potentiellt problem! Pah!

Jag älskar din hjärna mer.
Ska våra hjärnor typ köra en "legalize it" och kämpa i flera år för att sedan båda bära puffiga vita bruklänningar (trots att alla veeeet att de ju knappast är i skick att ha vitt - celibat i 10 år, please - men det skiter ju hjärnorna i) när de äntligen får gifta sig i kyrkan?

Jag med, men det är okej! Rätt fett till och med. Jag gör precis vad jag vill och de som har åsikter om det kan ju stoppa upp dem nånstans. Jag ska köpa ett fett litet hus vid havet och renovera på egen hand och sedan ska jag sitta på verandan och läsa böcker i solnedgången. Eller om det regnar ska jag sitta i fönstersitsen jag tänker bygga in.

Det ska bli fett som FAN! :love:

Och jag tänker äta choklad varenda dag.

Låter underbart. :love: Men kan säga att jag saknar någon att komma hem till och älskar mig och bara mig. Tur man har hästen. :love: Utan henne hade jag nog inte suttit här idag. :love:

Tyvärr får du inte vara med i klubben så länge du har snubbe-gubben (jag är väldigt glad för din skull, han verkar fin)!

Däremot får du äta choklad.

Det kan jag förstå, och så är det nog mellan varven för de flesta!

Just nu känner jag emellertid för egen del att jag älskar ju mig själv och bara mig själv och jag är en rätt bra livspartner! Behöver ju aldrig bråka om onödigt krafs med mig själv, aldrig kompromissa, aldrig väga in någon annans planer. Fett!

Nja, min hjärna vill nog ha något litet skogsbröllop iklädd beige och mossgrön linne, så de kan nog komma i konflikt kring detta. Men klarar de den pärsen finns det nog inget som kan krossa de förälskade tu. :love:

Det är okej, min hjärna har nog fallit så gränslöst, huvudstupa för din hjärna att den bara blint går med på allt! (Och får ha sex innan äktenskapet).

LV: bra. Då tycker vi samma lika.

Det är väldigt bra anledningar till varför man ska vara singel.

Men just idag lider jag av att behöva vara ensam, kommer antagligen vara mycket bättre imorgon. För av någon anledning är den en skitdag idag. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 607
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka