Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar din hjärna så himla mycket. Varför hänger inte du med mig oftare?
Jag med, men det är okej! Rätt fett till och med. Jag gör precis vad jag vill och de som har åsikter om det kan ju stoppa upp dem nånstans. Jag ska köpa ett fett litet hus vid havet och renovera på egen hand och sedan ska jag sitta på verandan och läsa böcker i solnedgången. Eller om det regnar ska jag sitta i fönstersitsen jag tänker bygga in.Är du min själsfrände? Kommer leva och dö ensam.
Ja, vem skulle inte gå straight för min skull? Det ser jag inte ens som ett potentiellt problem! Pah!Precis. Fast problemet med CK-gänget är väl att typ alla är gay. Men du må väl å andra sidan ha den utseendemässiga styrkan att omvända dom? (gud vad jag vill ha gamla idea just nu...)
Ska våra hjärnor typ köra en "legalize it" och kämpa i flera år för att sedan båda bära puffiga vita bruklänningar (trots att alla veeeet att de ju knappast är i skick att ha vitt - celibat i 10 år, please - men det skiter ju hjärnorna i) när de äntligen får gifta sig i kyrkan?Jag älskar din hjärna mer.
Jag med, men det är okej! Rätt fett till och med. Jag gör precis vad jag vill och de som har åsikter om det kan ju stoppa upp dem nånstans. Jag ska köpa ett fett litet hus vid havet och renovera på egen hand och sedan ska jag sitta på verandan och läsa böcker i solnedgången. Eller om det regnar ska jag sitta i fönstersitsen jag tänker bygga in.
Det ska bli fett som FAN!
Och jag tänker äta choklad varenda dag.
Du är ju likzåm nyopererad, sånt är helt okej då!