OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Åh, det får du så gärna göra, jag tänkte mer att det blir besvärligt här på forumet om det kommer fram att jag hängt med han-den-där.

Jag också.

Uttråkad och allmänt less på allt och alla.
Funderar på att ta en glass.

Yyyyyyyl.

Alla andra är ute och lever sina fabulösa liv i sommarnatten. Här ligger jag och är patetisk. Och trött. Yyyyyyyyyyl.

Och så kommer du med ditt ligg.

Alla detaljer tack.
tumblr_lojsg8bhRP1qjazks.gif
Det där gjorde min dag :rofl:

Tell. Tell. Tell. Tell. Tell. Tell. Tell. Tell. Tell. Tell. Tell. Tell.

:banana: :bump:

Dagens aktivtet: gick typ 2 km. Sitter och äter chips, Beachform, ooooh yeah! :D

Har blivit medraggad på zumba imorgon. :cautious: Annars är det hittills enda passet jag gått mitt i på. :p

*halv kl*

+ en till.

Bläh. Verkligen - kan jag inte få tre önskningar av en gammal spådam?! :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 606
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka