OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Åh förlåt fryckan! Jag kom på att jag missade att svara på ditt inlägg till mig :(

Jag är faktiskt lite sugen på att sticka iväg själv om hon bangar. Varför inte liksom? Bara göra utan att tänka så förbannat mycket hela tiden.

Vart är du sugen på att åka på din resa, kollat några alternativ? :)

Det är nog zass ja! Och massa söta kattbilder? Då är det hon.

Tackar, tackar! Åt helvete kommer jag nog inte dra för det, men nu när jag bestämt mig för att ensamliv är fint så tänker jag reta gallfeber på min omgivning konstant genom att vara sådär oförtjänt snögg jämt. Sådeså!

Ps. Risken finns att jag kommer och äter upp ditt barn. Söto. Ds.

*kl*

Jag har hittat hit igen, för femtielfte gången.

Hej snyggingar :D :banana: :love:

Gjorde du? O_o

... Säkert därför jag hittade hit :rofl:

Hänga här såklart! :D

Fryckan, ambitiöst! jag fyllde precis diskmaskinen. Fortfarande en del disk på diskbänken, men alltså, kör vi 50/50 kan jag ändå inte ta all disk? ;)

Ja helst. Jag använder ju denna tråd för att ge uttryck för min sexuella frustration. Ju färre tillfällen jag är här, desto bättre mår pullan. ;)

Fast det är inte sant. Jag vill bara inte verka som ett pervo. :meh:

Du kan dock aldrig slå Mammas/Bröl-Anders i den kategorin :love: :rofl: ;)

Hörrö! Jag är inte sexuellt frustre..frutera... det där! Jag är bara mig själv!

Mvh Eder käraste Bröliz

Ja, det var fint :love:

... Men det faktum att jag stod i tio min och väntade på hissen, och först då upptäckte att jag inte tryckt på knappen.... Ja :p

... Är vi inte alla pervon? Vi anstränger oss bara för att hålla upp en fin fasad à la kvinnlig blyghet? ;)

Och så kommer du med ditt ligg.

Alla detaljer tack.
tumblr_lojsg8bhRP1qjazks.gif

Gillar btw att det under radannonser finns fyra rubriker som heter "Unikt tillfälle". Inte så unikt då, huh? :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 606
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka