OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Just det, bröllop stackare. Jag tänker mest ta det lugnt idag tror jag. Mår inge vidare. Försökte få nåt gehör för att man ska ta hand om sin flickvän när hon mår dåligt. Gick inte så bra :p

Skönt med en lugn dag! Som tur är ska jag inte vara på plats för bröllopet förrän vid fem i stan så tills dess ska jag nog lyckas rycka upp mig (hoppas jag).

Klart pojkvännen ska ta hand om dig! Det är deras uppgift!

EL JAAAA! :bump:

ÅH hittade ett jobb på ett litet hotell i Spanien. VILL HA.

Åh ja! Jag vill - som bekant - också jobba utomlands.

Fast jag ska (om allt går i bås och lom) tågluffa i oktober. Det är alltid nåt :love:

Gud så spännande! Tågluffa var? Gud så avundsjuk jag blir!

Längtar som en idiot! Nu ska jag bara försöka jobba ihjäl mig utan att jobba ihjäl mig fram tills dess. Det ska bli såååå fint.

ja men gud, det förstår jag verkligen! hur länge tänkte ni va borta? :)

men ÅH.

alltså i oktober är det ju typ fortfarande varmt och skönt i barca exempelvis, om ni skulle vilja åka dit. GUD så avundsjuk jag blir.

sverige börjar kännas mindre och mindre lockande för mig. suck!

Låter som en bra resa! :)

Kl
Pizza intagen, börjar känna mig lite mer som en människa.

Skulle inte du på bortamatch inatt?!

Jenka: Jaaaaa! Åh. Hoppas bara inte mitt resesällskap bangar. Då åker jag nog själv... :)

Sniffe: Följ med!

Jag skrev för övrigt på fb att jag var tvungen att blunda med ena ögat för att kunna läsa. :cautious: hur full måste man inte vara för att det ska kännas som en bra idé?! ;)

Klart du ska åka även om kompisen bangar! Jag planerar också att resa nånstans på egen hand, måste bara välja vart först :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 600
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka