OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Nejdå duscha är underbart!

Sitter i Örebro nu och väntar på bussen.
Det är kvavt, varmt och klibbigt. Jag har huvudvärk, trött som as och allmänt uttråkad. Dessutom har jag gjort av med mer pengar än jag eg har råd med, men hittade tesilar som vi velat ha länge, en jättesöt tvålkopp i form av en uggla :D hittade en sandleksak till ungarna som vi letat efter. Så känns rätt ok ändå, blev ju ändå hyfsat vettiga saker.

Kl
Sitter och väntar på en pytteliten flygplats (men den slår inte arusha), lite tidig.
Huvudvärk, strulig arbetsdag och längtar hem...

Har varit ute och gått i två timmar till nu. Så borde äta något nu för att sedan åka till stallet.

Tack!

Nu har han lämnat jordelivet.

Ska ta en promenad på Hovdala med Ganti. Måste ha något annat att tänka på.

Det finns nog få saker som är jobbigare :( Men kanske var bäst så, med tanke på att han var gammal?
Jag beklagar sorgen

Visst är det jobbigt. Grät när jag bokade tid till det imorse. Han var 13 år och 3 månader och har levt ett friskt och aktivt liv. Idag ville inte kroppen mer så det var dags.

Tack alla!

Han verkar ha mått gott i sitt liv :)

Kl
Min pellefjant-hund är rädd för hundburen jag precis packade upp :meh: Jag får honom att sticka in huvudet i den och that's it. Förbaskade åbäke!

Ja, han har fått träna, tävla och vara frisk. Tror inte det har gått någon nöd på honom.

Känns tomt nu.

Kan du inte klicka in han på buren om du använder klicker vill säga.

Varför kom jag på den briljanta idén att åka buss från stallet idag? Är en timme kvar till att den går nu.

Slå den i huvudet på honom är alternativet som är närmast till hands just nu.. Nåja jag ska ta lite paus och käka choklad så tålamodet inte tar slut :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 597
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V