OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Tur att du inte blev ruinerad :p

Alltså det är samma visa varje gång! På vardagar blir jag aldrig trött i tid och somnar därför alldeles för sent. Och på fredagar och lördagar skulle jag kunna gå och lägga mig kl 20 :meh:

är det sant? jag har alltid hatat den men nu har jag börjat tycka om den tror jag. kanske blir dummare med åren?

Jag har gått åt andra hållet, när jag var typ 16 tyckte jag att det var värdens bästa serie och nu tycker jag bara sämre och sämre om den och stör mig på mer och mer.

joho! klart man får hybris av att vara vi med mig. det fick typ min kille me. sådeså!

tillbaka från trevlig kväll med el mammas och el jenka. woop woop!

Vaknade upp efter en trevlig kväll med niffe och jenka. Inte så mycket woop woop här idag. :p

jag mår YYYYYYYL. hoppas pizzan räddar mig! om bara några timmar ska jag på bröllop och hurra och äta och dricka och prata och träffa two too many gamla ragg. måste shejpa till mig tills dess!

lorden: :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 600
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka