OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Verkligen! (Blev så exalterad att jag höll på att stava verkligen med ä) (precis som idioten jag skällde ut i ett kommentarsfält igår)!!!

Hur hänger livet? :love:

(Ja, allt utöver skäggstubb är all yours!)

Jag var på bortamatch :p och jobbar nu långpass... Sov inte ett skit, och det inte pga för hög nattlig aktivitet, utan för att alla jävla bilar ska störa min nattsömn :cool:

Just idag hänger livet alldeles förträffligt. Jobbade på förmiddagen - drog på mig min sommarklänning och sminkade mig ordentligt vilket jag inte gjort på flera veckor men saknat - solen sken, härliga "kunder" (hemtjänsten), gott kaffe i bilen, slutade vid lunch. Alla dagar borde vara som den här! Hade möjligen önskat mig lite skägg/stubb att pilla med. :D

Själv då?

Låter som fint häng! Sjukt fint faktiskt.

Själv går det ganska bra. Jobbar också i hemtjänsten i sommar, har jobbat idag första dagen efter influensa, trött men nöjd. Har flyttat förresten. Saknar dock skägg (ja, metaforiskt då), fast har i princip beslutat att ensamliv är det enda rätta och ganska okej för det mesta.

Hur mår mini? Såg badet på instagram för ett tag sedan. Tror att det är dig jag följer i alla fall :o.

Vad skönt att du funnit ro i ensamlivet (åherregud har jag umgåtts för mycket med gamlingarna nu?), skäggavsaknad får man ju hantera efter förmåga... Vart bor du nu då? (om du vill berätta) Jag trivs jättebra på jobbet, gamlingarna är så härliga, blev kvar en timme idag hos en tant :o.

Vem är du då? Det är väl inte du med den bruna dressyrhästen? :cautious: Avkomman har det bra, är med fadren i helgen och jag får äääääntligen sovmorgon imorgon. :')

Gamlingarna ÄR härliga (för det mesta). Alltså, jag bor 1,5 mil söder om där jag bodde med mamma förut. Men nu är lägenheten MEIN! :love:

Sovmorgon är fina grejer, det har jag också imorgon! Om de inte ringer 7.31 imorgon och vill att jag ska jobba.

Nä, jag är den lite rödtottiga tjejen som har ett användarnamn som påminner lite om en amerikansk delstat.

+ eüzzz

Kul att jobba i hemtjänsten. Är ett jobb jag saknar ibland.

Hade det inte varit för att jag är glad stt se dig eüzzzzan hade jag skällt på dig för att du försvunnit! :mad: ;) :D :D

+1! Fanvadsmartduär.
(På det där med att Ligga = Inge synd)

Angående kvällens planer: inga. Soffläge. Är helt slut efter att ha jobbat idag, borde nog egentligen ha stannat hemma och kurerat mig en dag till.
Så jag ska typ inte göra ett knyck!

Du'rå?

Jag ska fortsätta plocka i lägenheten, jag tror att mina grejer förökar sig :cautious: Sen ska jag dejta soffan med en påse chips och kolla på friidrott :)

Det är skäggigt! Och både låter och känns härligt när man drar fingrarna i det och luktar gott när man trycker näsan mot kinden. Åh, skägg.

Lårdi: Neeej, bruna hästen är väl zassoo nu när jag tänker efter (och klickat mig in på din profil (dra åt helvete vad snygg du är) smartass).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 606
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka