OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Gillar btw att det under radannonser finns fyra rubriker som heter "Unikt tillfälle". Inte så unikt då, huh? :meh:
Måste vara ungefär samma som alla traderaannonser som heter "Ombloggad! Slutsåld!!!". Bloggerskorna kan inte göra annat än att knåpa inlägg om Gina Tricots senaste döskalletischa med paljetter för 79,90:-.

stackars världen! :rofl:

Du får skriva en bok och ge ut? :D

Jag, Jenka, Niffe, min balkong, en box riesling, en flaska Asti (och så lite rosé och cider, men det drack inte jag), och idag så känns det inte så jobbigt att låta resten av den där boxen stå orörd i skåpet. :grin: Jag är en ansvarsfull vuxen, som inte skulle dricka mig för berusad. Det stadiet lämnade jag i tonåren. Not uppenbarligen. :grin:

På tal om det så har jag funderat på att bjuda med dig på en grej i oktober. :sneaky: Jag veeet att man inte ska säga A om man inte kan säga B, men här gör vi ju som vi vill, eller hur?

Det är inget farligt, jag är vanligen snäll, det är förhoppningsvis kul.:nailbiting::p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 606
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka