OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

är det sant? jag har alltid hatat den men nu har jag börjat tycka om den tror jag. kanske blir dummare med åren?

om två veckor drar jag äntligen till madrid :love: spanjormys och poolhäng och drinkar och glass och spanjormys och mat :love: sol! kan_inte_vänta.

SATC har blivit min favorit när jag reser. kollar alltid på några avsnitt när jag sitter och väntar på anslutningsflyget :) roligt, man behöver inte tänka och jag har kommit över alla dumheter som brukade göra mig irriterad förut.

Senast ändrad av en moderator:

Mys!

Kl
Insåg precis att jag har drömt världens skummaste dröm inatt. Jag slet ur en ledkula ur kroppen ytan att märka nåt. Typ genom att klämma en finne. Mysigt värre.

Frågan är vad man ska hitta på idag. Cykeln har gått och fått punka så kan inte cykla någon stans heller.

Försöker komma på något att göra och få annat och tänka på. Vill helst ha det överstökat nu.

Kan skicka upp en styck Ganti till dig som du kan sysselsätta. Känner mig taskig som bara gick runt kvarteret med han.

Funderar på att duscha, så man kanske vaknar till. Ser ut som en zombie nu för tiden, vaknar inte riktigt.

Måste åka till ett centrum som är något större än mitt lilla. Funderar på om jag pallar duscha innan eller inte. Lutar åt inte. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 597
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V