OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Det är absolut viktigt att bägge är med på villkoren.

Du är inte ensam om att prata om dig själv idag.;)

VÄNTA!

Vem var det som trodde att jag var en snubbe förut, var det du Lårdi?

Haha det var jättekul. :D

:rofl: :rofl: :rofl:

Lården: Det är fan ASSVÅRT att få jobb! :mad: :arghh:
(om du inte har en Masters i 3 ämnen, är under 30 och har arbetat i 7 år).

Det var jag som trodde! Fast inte så länge, bara en liten stund när någon (eventuellt jävla mammas) insinuerade nåt!

Gud, det verkar så fint med KKs. Var har du hittat dina? (Tycker bara en gång räknas om han började i det andra fallet)!

Jag, överviktiga och smådryga jag, har fått mängder av erbjudanden. Så ja, om du vill så absolut.

Jotack.

Är man ung tjej utan att ha lyckats hamna i kassan på Ica nåt sommarlov (för att pappa kände nån som var skyldig honom en tjänst och råkade vara HR-ansvarig på Ica just den sommaren) så är det äldrevården som gäller. Jag älskar di gamle, men ombyte förnöjer. Och alla lämpar sig inte för den typen av jobb.

Jag började i hemtjänsten, och trivdes och var rätt omtyckt. Om ni nu tror mig, ni som sett mitt sanna jag. :p

Känner samma sak!

Jag skall bara beta av en kandidatexamen, och sen jäklar skall jag söka jobb som bara den! :D :banana:

Jag, överviktiga och smådryga jag, har fått mängder av erbjudanden. Så ja, om du vill så absolut.
Dryg? Pah. Tillåt mig att tvivla.

INTE JAG. Trots försök. Detta har diskuterats ca 1 miljard gånger förr, hur konstigt det är att jag inte får ligga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 617
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka