OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Det låter romantiskt, underbart och som ur en saga (om man filar på detaljerna) :D

Rättsvetenskap låter kul, på det där akademiskt torra men ändå ickeironiska viset. :D

I know! Han hörde av sig ett par år efter att vi slutat ses och undrade om vi kunde träffas och typ fika (fika som i kaffe och bullar, you pervs) men jag var i ett förhållande och kände att jag inte kunde lita på mig själv så vi sågs aldrig. :o

Det gör ju det!

Vettesjutton hur det kan vara användbart, kommer jag inte in någonstans blir det jobb redan i höst! :D

Åh - vad tråkigt :(

Jag var med om en sån grej en gång, i Bulgarien :D Stod med en kompis i baren och vände mig om - fick ögonkontakt med en kille vid ett bord ganska många meter bort och det bara blixtrade till. Jag travade dit och slog mig ner och sen hängde vi ihop hela veckan. Bra semester!

Hehe nej idag ska man nog söka något som kan ge jobb efter examen om man inte planerar att plugga mer direkt efter.

herre min je vad ni pepprar med inlägg, en annan hade ju tänkt sova snart men det hinner jag ju inte med :eek:

Jag skiter i allt där jag riskerar att få ett nej. Vet att det är något som jag måste jobba på.

Exactomundo!

Så IT/Data känns lovande. Annars får jag göra om allting med något annat - eller tråckla mig in på socitetsfester och skapa kontakter -> jobb? :D

Sådär är det med mycket. Man måste hoppa ur sin comfort zone lite för att det ska hända någonting, att livet ska gå i rätt riktning. Det är apjobbigt, men ofta blir det ganska bra. Jag tänker på alla som nån gång gått på en blinddate? Även om det inte blev deras livs kärlek så är nog de flesta glada att de gick. Eller alla som börjat en ny skola, flyttat till en ny stad etc? :)

Haha, hinner inte sova? :D Har varit på väg att borsta tänderna, men det händer något hela tiden jag bara måste kolla först. :p

Ja, jag tror att det är jättenyttigt att gå ur sin komfortzon, hur ska man annars kunna växa? :)

Tanken har slagit mig en och sju gånger, men det fanns ju en anledning till att vi slutade ses, då satsar jag hellre på grannen (som inte är här över sommaren :cry:). Han har bra skägg.

Fast det har ju den andra också. Och bruna ögon. And the most lovely skin.

Ja, det låter inte speciellt nyttigt. Kan du inte fundera på vad som är det värsta som kan hända om du får ett nej?

Visst är det så! Samtidigt vet jag att jag har utvecklats väldigt inom andra områden, så det kanske kommer med åren?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 620
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka