OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Ett tips bara: Har du kollat hos städ på kommunen? Min syster har fått timanställning där och i princip jobbat heltid sen dess.

Men ja, jag fick ju jobb där för att jag hade en släkting som jobbade där som fixade in mig. Seccenjobbet fick jag av mig själv dock. :)

Den ena hittade jag på dansgolvet på krogen. Den här historian har jag dragit massor med gånger här men here we go again: Jag är kort, han är ganska kort men vi fick ögonkontakt från varsin sida i princip och jag kunde inte sluta stirra på honom. Jag sa till mig själv "honom ska jag ha" så jag tog mig dit, vi släppte inte ögonkontakten på hela tiden. :D När jag väl kom fram var han ännu snyggare än på håll.

Av någon jävla urkorkad anledning har jag honom som vän på fb. Han är inte precis aktiv själv, men när han blir taggad i bilder så dyker han ju upp i mitt flöde. Han är lika snygg än, 7 år senare. :meh:

Den andra var på en fest. Jag dansar aldrig nykter sas. ;)

Jag med! Är omtyckt alltså. Har inte ens fullt så utvecklad tourettes bland di gamle som på buke. Och kollegorna har ju än så länge inte jagat mig med eldgaffel i alla fall.

Men jag ska komma in där jag vill i höst, sådeså. Har bestämt det nu.

Så våghalsig skulle jag vilja vara! Men nej, jag är född till att vara universums mesigaste och mest pryda människa.

Ja alltså, så här i efterhand var det ju lite taskigt, jag är inte den som är den men hon tyckte det var lite väl att ha honom som KK samtidigt så hon slutade träffa honom. :p

+ Eüz:

Jag hade tänkt Datavetenskap eller Rättsvetenskap!
Nästa fredag vet jag mer :D

Mja, han släppte ju inte blicken heller så det kändes ju rätt säkert att han hade lite samma tankar. Det kan vara för alkoholen (jag var ju inte stupfull eller så) eller så var det något speciellt, men åh, det var sån jävla attraktion, gaaah!

+ vad är det värsta som kan hända? Att någon säger nej? Du får ju inte ligga mer för att du inte vågar liksom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 615
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka