Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sånt här blir man ju mörkrädd avExtra bra pris på blocket just nu: Rottweiler/Mallinois-valpar....
De två större storlekarna är betydligt mer hund och kräver mer än dvärgarna. Men de är sköna, humoristiska livsnjutare och även de rätt mycket hund@Voff, jag gillar Frasses schnauzerskola (och någon gång i livet mååste jag ha schnauzer av något slag!)
De två större storlekarna är betydligt mer hund och kräver mer än dvärgarna. Men de är sköna, humoristiska livsnjutare och även de rätt mycket hund
Dvärgarna kan vara väldigt mångsidiga. Min är grym på spår. Och han är lättlärd. MEEEN....han tycker det är kul med lydnad och trick i 10 min. Sen går det över. Men jag har sett dvärgar i elitlydnad, agitity, rallylydnad, spår mm. Får man vara en arbetsvillig kan man göra det mesta. Men man kan också få en som Frasse. Otroligt svårmotiverad till allt som inte behagar herrn. Just nu BÄR husse honom från soffan till dörren för kvällskissenJo, jag lånade en dvärg att träna med när jag pluggade på hundgymnasie, det är tack vare den lilla hunden som jag blev intresserad av hundträning på riktigt, för åh vad rolig hon var nu vet jag inte om hon var rastypisk, men redan innan jag fick hem Aysu för två år sedan funderade jag på om nästa hund skulle bli en skäggis. hoppas att de får plats i mitt liv någon gång och att jag då lyckas få tag på en riktigt bra. Skaffar jag något annat än saluki ska det utan tvekan vara en hund som lämpar sig för tävling i diverse olika hundsporter
Tysk bisonoxe?Nu är detta säker ingen oseriös avel, men alla måste ju ställa sig i kö för en Bison Friz!
En vad???Nu är detta säker ingen oseriös avel, men alla måste ju ställa sig i kö för en Bison Friz!
En vad???
Ännu ett namn på "ny ras" eller en kolosal felstavning
Det kanske är nån ny, osynlig rasBra fråga, men man kan köpa den på Blocket. Tyvärr utan bild om jag minns rätt.
SÅ måste det vara!Det kanske är nån ny, osynlig ras
Antagligen Bichon Frisé... men innovativ stavning, minst sagtEn vad???
Ännu ett namn på "ny ras" eller en kolosal felstavning
Begriper inte att folk inte googlar stavningen på sin hund om man inte är säker.Antagligen Bichon Frisé... men innovativ stavning, minst sagt
Tänk att så många av oss inte insett det? Vart tog spoilerknappen för ironi vägen när man som bäst behöver den?Antagligen Bichon Frisé... men innovativ stavning, minst sagt
Tänk att så många av oss inte insett det? Vart tog spoilerknappen för ironi vägen när man som bäst behöver den?
Inte jag heller... men så länge folk köper valparna så... *suck*Begriper inte att folk inte googlar stavningen på sin hund om man inte är säker.
Jag tänkte först att det skulle vara någon konstig blandras av något, eller alternativt en renrasig felstavad ras. Men just att det skulle vara bichon frisé kom inte direkt till mina tankar förrän jag läste ditt inlägg och hade båda namnen framför mig att jämföra. Så tack för den, helt onödigt var inte ditt inlägg.Men så fantastiskt att du är så trevlig såhär på kvällskvisten
Det HAR förekommit att dylika frågor varit uppriktigt menade, och/eller att andra personer inte vetat. Ber så hemskt mycket om ursäkt för att ha försökt vara vänlig och förklara.