Jag tycker att du ska satsa på Ovcharkan så slipper du ha problem med grannar!De som överlever kommer aldrig att närma sig ditt hus igen!
![]()
Ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att du ska satsa på Ovcharkan så slipper du ha problem med grannar!De som överlever kommer aldrig att närma sig ditt hus igen!
![]()
Är det pga "nästan" renrasig som man valt att stava schnauzer med bara 3/4 av bokstäverna rätt?"Väldigt trevlig och nästan renrasig snauzer pojk letar nytt hem"
På bilden är det något liknande en Lhasa Apso.... xD
Haha då har dom gjort om annonsen, för förut stod det bara Renrasig snauzer, och så den bilden"Väldigt trevlig och nästan renrasig snauzer pojk letar nytt hem"
Haha då har dom gjort om annonsen, för förut stod det bara Renrasig snauzer, och så den bilden![]()
Tusen spänn på att de inte heller fattat den stora skillnaden på DVÄRGschnauzer som det bergis handlar om och Schnauzer.Haha då har dom gjort om annonsen, för förut stod det bara Renrasig snauzer, och så den bilden![]()
Tusen spänn på att de inte heller fattat den stora skillnaden på DVÄRGschnauzer som det bergis handlar om och Schnauzer.
Det är liksom liiiite mer än storleken som spelar roll![]()
Ja!Sedan kan jag para henne med en BC/jakthundskorsning (det låg en sådan hane ute också, oklart vilken jakthundsras
) så har man täckt in det mesta
En pudel på den korsningen så blir den allergifri också!
Undra om det var någon procent Schnauzer öht i den hunden. Tror husse är förvirradHunden är långhårig, ljusbrun och vit.... xD
Du tror inte det är en snaupser?Undra om det var någon procent Schnauzer öht i den hunden. Tror husse är förvirrad![]()
"Väldigt trevlig och nästan renrasig snauzer pojk letar nytt hem"
Var tvungen att leta upp annonsen... Alltså... Har människan någonsin sett en schanuzer är frågan?![]()
Var tvungen att leta upp annonsen... Alltså... Har människan någonsin sett en schanuzer är frågan?![]()
Precis. Då är det som att försöka rasta ett ankareSåklart de inte badar, de går inte ut ens när det regnar
Det kan inte stämma, din hund liknar inte alls snauzern i annonsen. Din måste vara nästan renrasig snazer? ^^Det här funkar inte. Nu ska vi ha en Schnauzerlektion.
Detta är en riktig Schnauzer av modell Dvärg:
Så här sover dom som valp:
![]()
Var ju hunden i annonsen som var "nästan" renrasig. Min är helt renrasig. Det sker tydligen stora utseendeförändringar på de där sista procentenf
Det kan inte stämma, din hund liknar inte alls snauzern i annonsen. Din måste vara nästan renrasig snazer? ^^