R
Raderad medlem 94602
Beviset för doodlarnas ÖVERLÄGSENHET!
Dom borde bilda ett parti och ställa upp i valet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beviset för doodlarnas ÖVERLÄGSENHET!
Det händer säkert, det finns inget den RASEN inte klarar!Dom borde bilda ett parti och ställa upp i valet.
Jag fnissade nästan lite på kvällens valpkurs. Alla fick presentera sina hundar och då var det en som hade en Labradoodle och i slutet av kvällen fick vi en läxa till nästa kurstillfällen. Vi ska skriva en rasbeskrivning och redovisa. Kursledaren sa ”ni som har blandras får skriva om båda raserna”.
Rubriken "purebred american staffy cross with boxer and border colli"
Valparna säljes "as is" vilket man ofta skriver i bilannonser, typ "i befintligt skick" till det unika priset av $150 / ~ 1000 sek
Det står även att valparna både äter och dricker "som dom ska"
Tillägg: denna kanske passar bättre i annonstråden
Vad är vitsen med att framhålla att en av raserna är renrasig om man sen ändå sabbat det med att blanda in två raser till?
Och här kommer svar...
Visa bifogad fil 19046
Kunde inte låta bli att gå in i tråden då jag träffat en underbar labbe-pudelblandning (är det dom som benämns doodle?) Helt mentalt stabil, lugnet själv (när den sover) och vill vara med överallt annars (gärna vid bordet hela tiden) och är en riktig kelgris (morrar rejält och försöker äta upp näsan när det gosas) och har ett väl utvecklat kroppsspråk (morrar ordentligt när det blir kramkalas) och alltid lika lycklig när den får extra uppmärksamhet (kissar på sig när den blir exalterad, sker flera gånger om dan). Helt perfekt blandning som alla borde skaffa minst en av.
Haha, och den trodde du folk här skulle gå på?Kunde inte låta bli att gå in i tråden då jag träffat en underbar labbe-pudelblandning (är det dom som benämns doodle?) Helt mentalt stabil, lugnet själv (när den sover) och vill vara med överallt annars (gärna vid bordet hela tiden) och är en riktig kelgris (morrar rejält och försöker äta upp näsan när det gosas) och har ett väl utvecklat kroppsspråk (morrar ordentligt när det blir kramkalas) och alltid lika lycklig när den får extra uppmärksamhet (kissar på sig när den blir exalterad, sker flera gånger om dan). Helt perfekt blandning som alla borde skaffa minst en av.
Du, den här gången är det faktiskt på fullt allvar för jag har träffat jycken live och umgåtts lite med den. Den är helt klart knäpp, tur den är jättesnäll men mentalt stabil,,,,,,inte på en fläck.Haha, och den trodde du folk här skulle gå på?
Förra gången du tyckte att buke gett dig för lite uppmärksamhet klev du in här och skrev uppskattande om ovtjarka.
För mig verkar den väldigt vek om den pinkar på sig flera gånger om dagen när den får uppmärksamhetDu, den här gången är det faktiskt på fullt allvar för jag har träffat jycken live och umgåtts lite med den. Den är helt klart knäpp, tur den är jättesnäll men mentalt stabil,,,,,,inte på en fläck.