Perfekt till dig!Nu är du gnällig. Han gillar ju att sitta och bli klappad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt till dig!Nu är du gnällig. Han gillar ju att sitta och bli klappad!
Vilka bra vänner jag har!Perfekt till dig!
För lite schäfer i den bara.Vilka bra vänner jag har!
(I veckan såg att jag klipp från en fb-vän som just hämtat hem sin mallevalp. På klippet lekte den med familjens vuxna groenendal. Valpen såg inte ut som en soffpotatis. )
Visst ja, det är det som dämpar aktiveringsbehovet och arbetsviljan. Tänkte inte på det.För lite schäfer i den bara.
Så otroligt sorligt att rasen är så förstörd, åtminstone cavalieren (har ingen erfarenhet av King) är en mkt trevlig, sprallig och robust hund. Eller ja rasen var .King charles spaniel-valpar där nosen knappt sticker ut lika långt som pannan...
Malle/schäfer, någon?
"Född 30/5-18 En trevlig och social kille som dock är inne i en period nu där han är lite osäker i början vid nya möten. Detta kommer dock att försvinna då han i grund o botten är väldigt social och älskar att sitta o bli klappad."
"Till temperamentet är han mitt imellan en Malinois och schäfer. En lite aktivare sällskapshund som gärna hänger med på olika aktiviteter men kan lika väl ligga och slappa på soffan en hel dag. Är ej någon hyperaktiv hund. "
Jag har en något annorlunda bild av hur temperamentet på en hund mittemellan schäfer och malle skulle vara...
Det är som med labradoodle, fattar du väl. Korsar man bara rätt två raser så uppstår MAGI.Vilken av Mallen och Schäfern skulle vara en sällskapshund
Aha.. såklart!Det är som med labradoodle, fattar du väl. Korsar man bara rätt två raser så uppstår MAGI.
Ja så måste det ha varit De blev för trötta och mesiga för att duga som tjänstehundar!Aha.. såklart!
Det var alltså därför staten la ner projektet Malle/Schäfer redan efter ett par kullar. Det blev inga polishundar, det blev soffpotatisar som bara dög till sällskap
Ja så måste det ha varit De blev för trötta och mesiga för att duga som tjänstehundar!
Det bästa är ju om staten säljer valparna, så har vi löst statsskulden.Staten kanske skulle satsa på labradoodelavel. De hundarna är ju lösningen på allt
Det bästa är ju om staten säljer valparna, så har vi löst statsskulden.
Staten kanske skulle satsa på labradoodelavel. De hundarna är ju lösningen på allt
Nej! De kommer bara hit och tar våra jobb!
Nej! De kommer bara hit och tar våra jobb!
Det räcker med pudlar för att vi ska vara i riskzonen.Nej! De kommer bara hit och tar våra jobb!
Gick in på en labradoodleuppfödares hemsida. De födde tydligen upp Rottadoodle och Bernedoodle också
Gick in på en labradoodleuppfödares hemsida. De födde tydligen upp Rottadoodle och Bernedoodle också