Jag tänker att de menar energi på hippie-vis, typ att de utstrålar lugn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den som kommer efter månader av en diet på hasch och svampJag tänker att de menar energi på hippie-vis, typ att de utstrålar lugn
Så en amstaff/ovtjarka är typ som meditation för själenJahaa...Den energin
Så en amstaff/ovtjarka är typ som meditation för själen
Japp, just nu så. Om det bara är ENSå en amstaff/ovtjarka är typ som meditation för själen
Vi måste bara komma på ett bra namn till denna utmärkta yoga/meditations/terapiblandning sedan går det säkert att kränga dem för mer än en labradoodleJapp, just nu så. Om det bara är EN
Fodertiken vi passar blev en drake mot andra hundar vid löp efter sin kull. Så det är ju askul att ha 4 hundar till hemma
Byter dem gärna mot denna harmoniska yogablandning.
Zendogs?Vi måste bara komma på ett bra namn till denna utmärkta yoga/meditations/terapiblandning sedan går det säkert att kränga dem för mer än en labradoodle
JaaZendogs?
Ja inte för att blandningen kan vara så rolig men tre månader? Känns framförallt som ogenomtänkt köp i allmänhet. Tycker det är sorgligt många valpar som säljs runt 9-12 veckors ålder (inte av uppfödaren) pga tidsbrist, semestern är slut eller bara "valp är inget för mig". Nog för att valpar kan vara jobbiga men då borde det ju fortfarande vara "smekmånad" om man har nån koll på vad man gett sig in på.Hade jag också haft med en sån. Troligen allergi också. Och ändrade levnadsförhållanden.
Hade jag också haft med en sån. Troligen allergi också. Och ändrade levnadsförhållanden.
Ja inte för att blandningen kan vara så rolig men tre månader? Känns framförallt som ogenomtänkt köp i allmänhet. Tycker det är sorgligt många valpar som säljs runt 9-12 veckors ålder (inte av uppfödaren) pga tidsbrist, semestern är slut eller bara "valp är inget för mig". Nog för att valpar kan vara jobbiga men då borde det ju fortfarande vara "smekmånad" om man har nån koll på vad man gett sig in på.
Ja inte för att blandningen kan vara så rolig men tre månader? Känns framförallt som ogenomtänkt köp i allmänhet. Tycker det är sorgligt många valpar som säljs runt 9-12 veckors ålder (inte av uppfödaren) pga tidsbrist, semestern är slut eller bara "valp är inget för mig". Nog för att valpar kan vara jobbiga men då borde det ju fortfarande vara "smekmånad" om man har nån koll på vad man gett sig in på.
Vad har det med oseriös avel att göra?3-månadersvalpar kan iofs vara sjukt jobbiga. Men det jag alltid blir så less på är att folk aldrig kan lära sig att valpar ÄR jobbiga. Vad sjutton förväntar de sig?!
Ja det är det jag menar. Jobbiga absolut, men det borde man som sagt vara beredd på. Veta vad man ger sig in på. Sen vet jag inte riktigt hur tidigt ras/korsningsbundna egenskaper kan börja bli riktiga problem även om rasskillnader såklart märks tidigt.3-månadersvalpar kan iofs vara sjukt jobbiga. Men det jag alltid blir så less på är att folk aldrig kan lära sig att valpar ÄR jobbiga. Vad sjutton förväntar de sig?!
Vad har det med oseriös avel att göra?