@RedChili Men exakt, det var det jag menade. Här i tråden framstår ni inte som så trevliga, ja jag generaliserar nu men ni fattar, eller hur? Med att utbilda menar jag inte att man ska sitta timtals i telefon med helt okunniga, det gör givetvis inte jag heller men jag gissar också att ni mest får mail,sms eller messenger pm precis som jag får och dom kan man svara trevligt på anser jag.
Tyvärr är det vanligt, inte lika vanligt som inom hunderiet såklart, numera att folk köper ponny utan att kunna ett skit också och väldigt många säljer till vem som helst som vill köpa. Det gör inte jag och inte ni heller, helt klart. Men man kan välja hur man vill presentera sig själv på nätet, detta är ett öppet forum, vi är inte så anonyma här nån av oss. Nåt man bör tänka på kanske.
Tyvärr är det vanligt, inte lika vanligt som inom hunderiet såklart, numera att folk köper ponny utan att kunna ett skit också och väldigt många säljer till vem som helst som vill köpa. Det gör inte jag och inte ni heller, helt klart. Men man kan välja hur man vill presentera sig själv på nätet, detta är ett öppet forum, vi är inte så anonyma här nån av oss. Nåt man bör tänka på kanske.