OEB/Xolo...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OEB/Xolo...
Vad är OEB för nått?OEB/Xolo...
Old Engilsh BulldogVad är OEB för nått?
Får mig att tänka på sms-förkortningar. LOL, WTF, BFF, IRL...
Old english bulldog gissade jagVad är OEB för nått?
Får mig att tänka på sms-förkortningar. LOL, WTF, BFF, IRL...
ROFLOk. WTF!
LOL
Den såg ut som en skrumpen flodhäst.Det är ju flera som drömt om @Migo s valpar. Själv kommer jag nog att bli jagad av en OEB/Xolokorsning i drömmen.
Jag tror halva den korsningen räcker för att ge @Voff mardrömmar
Den såg ut som en skrumpen flodhäst.
Fast har den päls så är det ju ingen läderråtta, kineser räknas inte.Dock måste jag erkänna att de med päls är rätt ok.
Men de nakna..... Det räcker med kinesen i clownpyjamasen här intill.
Men de är ju nakna (under pyjamasen)Fast har den päls så är det ju ingen läderråtta, kineser räknas inte.
Är det linjer jag vill åt och en valp jag vill ha så skiter jag i sånt.Liten undran som egentligen är ett sidospår till tråden men av alla trådar tyckte jag den passade mest in här.
Hur ställer ni er till "röriga" uppfödare? Dvs uppfödare som inte har nån ordning om sig gällande papper, ekonomi, ofta ställer in träffar, läger, tester osv. Detta med kort varsel. Mao som inte klarar av att leverera fixet runt omkring utan trassel?
Är sånt viktigt för er när ni kollar uppfödare? Tappar en rörig uppfödare lite i trovärdigheten för er?
Jag köper inte uppfödaren så vad mig anbelangar kan det få vara min värsta fiende ,bara jag får det jag vill ha.Liten undran som egentligen är ett sidospår till tråden men av alla trådar tyckte jag den passade mest in här.
Hur ställer ni er till "röriga" uppfödare? Dvs uppfödare som inte har nån ordning om sig gällande papper, ekonomi, ofta ställer in träffar, läger, tester osv. Detta med kort varsel. Mao som inte klarar av att leverera fixet runt omkring utan trassel?
Är sånt viktigt för er när ni kollar uppfödare? Tappar en rörig uppfödare lite i trovärdigheten för er?
Är det linjer jag vill åt och en valp jag vill ha så skiter jag i sånt.
Vad spelar det för roll? Så länge du har hunden,köpekontaktet eller ett kvitto på att du betalat +stamtavla,så är det ju bara att skita i hur hen sköter resten.Till stor del tänker jag också så. Men både du och jag är lite mer etablerade i branchen utan behov av en egen uppfödare (vi har ingen kontakt med våra mer än Jarlas i Tyskland).
Men samtidigt skulle jag nog ändå oroas lite av att köpa från en person som är rörig med papper och ekonomi. Tänk om mer saker fuckas upp?