Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud så fulsöta de ärSläktingen till mina hundar är fortfarande till salu. Först 21 000, sedan 16 000 och nu 12 000. Han är så sjukt lik Bella! Lite lurvigare, ljusare och mindre bara. Bella i samma ålder till vänster
Visa bifogad fil 161527
Släktingen till mina hundar är fortfarande till salu. Först 21 000, sedan 16 000 och nu 12 000. Han är så sjukt lik Bella! Lite lurvigare, ljusare och mindre bara. Bella i samma ålder till vänster
Visa bifogad fil 161527
Helt olika köpare dock21000kr ligger oftast en lapsk vallhund med helt hälsotestade föräldrar och efter intressanta linjer med arbetande hundar på.
![]()
Helt olika köpare dock![]()
Ja men det är olika typ av köpare som sagt,Jo, men det är ändå en del kostnader som har ingått plus stamtavla tänker jag.
Bella är ännu fulsötare nu. Jag brukar säga att hon ser ut som fem helt olika hundar som man har slängt ihop på måfåGud så fulsöta de ärmen vilka vansinniga priser!
21000kr ligger oftast en lapsk vallhund med helt hälsotestade föräldrar och efter intressanta linjer med arbetande hundar på.
![]()
Ja under pandemin var det galet, folk betalade sjuka summor för vilken hund som helst.Bella är ännu fulsötare nu. Jag brukar säga att hon ser ut som fem helt olika hundar som man har slängt ihop på måfå
Visa bifogad fil 161534
Priserna på små blandraser under pandemin låg mycket mycket högre. Då försökte de kränga en döv valp med hornhinnedystrofi till mig för 25 000! Och fick utan problem 30-35 för de andra. Det är bara att hoppas att de hundarna är friskare än mina, men det tvivlar jag på
(Jag köpte en av mina som valp 2015 innan jag visste hur det var. De andra två har jag fått som omplaceringar)
Oj vad lika!Släktingen till mina hundar är fortfarande till salu. Först 21 000, sedan 16 000 och nu 12 000. Han är så sjukt lik Bella! Lite lurvigare, ljusare och mindre bara. Bella i samma ålder till vänster
Visa bifogad fil 161527
Jättesöt verkligen, men vilken benställning den ljusa harSläktingen till mina hundar är fortfarande till salu. Först 21 000, sedan 16 000 och nu 12 000. Han är så sjukt lik Bella! Lite lurvigare, ljusare och mindre bara. Bella i samma ålder till vänster
Visa bifogad fil 161527
Nej, hennes framben är också rätt sneda. Bakbenen däremot är väldigt raka. Hennes äldre syster (som jag tror är mormor till valpen) hade så raka bakben att hasorna nästan vinklade framåt. Poppy (kullsystern på bilden) hade också sneda benJättesöt verkligen, men vilken benställning den ljusa harVisst har Bella rakare ben?
VarförEn kull leveransklara, ickereggade mallevalpar annonseras ut. Valparna är alltså åtta veckor och de har sålt en av nio. Åtta kvar. Kan bli jättekul om de inte lyckas sälja fler de närmaste veckorna...![]()
De tänkte förmodligen mer på snabba cash och mindre på ett hus fullt med krokodiler.Varförhur tänker man?
Snabba cash? Har dom sett hur marknaden ser ut? Vad är nästa drag börja sälja sand i Marocko?De tänkte förmodligen mer på snabba cash och mindre på ett hus fullt med krokodiler.![]()
Och funderade inte så mycket på hur en typisk malleköpare är. En sådan ras köper man väl om man vill träna och tävla?De tänkte förmodligen mer på snabba cash och mindre på ett hus fullt med krokodiler.![]()
En seriös malleköpare gör det, men det här locket säkert bara till sig okunniga köpare i vanlig ordning sen återförenas hela kullen på hundstallet och firar 1 års kalaset ihop.Och funderade inte så mycket på hur en typisk malleköpare är. En sådan ras köper man väl om man vill träna och tävla?
Mallarna är visserligen väldigt poppis här men själva marknaden på "tuffa hundar" är väldigt mättad i vissa områden, ja. De kollade väl helt enkelt inte! Ingenting ovanligt.Snabba cash? Har dom sett hur marknaden ser ut? Vad är nästa drag börja sälja sand i Marocko?