HmmmNästan så man får lust att skaffa en pudeltik och fixa lite peeler-valpar. Då kanske uppfödningen skulle gå med vinst![]()

Droodle någon? Endast 43.000 per valp borde bli lagom, eller??!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HmmmNästan så man får lust att skaffa en pudeltik och fixa lite peeler-valpar. Då kanske uppfödningen skulle gå med vinst![]()
Skalman uppvaktade häromdagen kompisens mellanpudeltik - vi kanske skulle strunta i att damen är 12 åroch aldrig fått valpar. Blandrasvalpar föds väl lätt vaInte behöver du någon pudel, en blandis blir ju vad man gör den till, klart att valparna blir heelpoo.![]()
Hon vill säkert bli mamma på gamla darSkalman uppvaktade häromdagen kompisens mellanpudeltik - vi kanske skulle strunta i att damen är 12 åroch aldrig fått valpar. Blandrasvalpar föds väl lätt va![]()
Jag kanske kan få låna honom o gör Poopin(g)HmmmJag har en drent-tik och syrran har en dvärgpudel-hane, jag ser pengarna rulla in...
![]()
Droodle någon? Endast 43.000 per valp borde bli lagom, eller??!
Jag har föreslagit henne att erbjuda han till avel för alla som vill ha -oodlevalpar för en nätt summa.Jag kanske kan få låna honom o gör Poopin(g)![]()
Jag har erbjudit uppfödarna i min bekantskapskrets att låna min mellanpudelhane, men tror ni tråkmånsarna har nappat? Icke.
Han har visserligen varken meriter eller hälsokontroller, men är en väldigt trevlig individ, det bör väl räcka?
Äsch, det är väl bara att släppa ut henne några timmar nästa löp så fixar hon det själv. Nu är det visserligen vääääldigt länge sedan jag var i UK men vad jag kommer ihåg så fanns det väldigt många mer eller mindre märkliga blandningar. Snofsa till ett käckt designernamn och cascha in.Jag är ju inte uppfödare, får jag nappa ändå? Alltså, tiken är ju ganska gammal och inte så trevlig, men hon har gjort hälsotester och shibor är ju jättesöta! Så om din är trevlig och min är ett meme liksom?
Kan funka! Men de enda intakta hanarna jag sett är typ labbar och border collies, det blir ju inget poo av det!Äsch, det är väl bara att släppa ut henne några timmar nästa löp så fixar hon det själv. Nu är det visserligen vääääldigt länge sedan jag var i UK men vad jag kommer ihåg så fanns det väldigt många mer eller mindre märkliga blandningar. Snofsa till ett käckt designernamn och cascha in.![]()
Jodå, valparna blir vad du gör dem till, det vet väl alla?Kan funka! Men de enda intakta hanarna jag sett är typ labbar och border collies, det blir ju inget poo av det!![]()
Några papilotter (hur det nu stavas) i pälsen så kan du lätt kränga dom som pooKan funka! Men de enda intakta hanarna jag sett är typ labbar och border collies, det blir ju inget poo av det!![]()
Jag är ju inte uppfödare, får jag nappa ändå? Alltså, tiken är ju ganska gammal och inte så trevlig, men hon har gjort hälsotester och shibor är ju jättesöta! Så om din är trevlig och min är ett meme liksom?
Papiljott?Några papilotter (hur det nu stavas) i pälsen så kan du lätt kränga dom som poo![]()
Den där är nog lite stor om man vill ha pudelkrull
Den där är nog lite stor om man vill ha pudelkrulltror den mindre modellen utan ben är bättre.
Den är nog lite bättre. Tror inte den skulle bli så sur heller
Tror den här varianter ger ett mer, eh, permanent resultat.Den är nog lite bättre. Tror inte den skulle bli så sur heller![]()
Fina vad?Nu håller jag på att läsa in mig på prissättning och detta var ett exempel som jag stötte på;
Pris = handpenning 3000 kr, avdraget på totala köpesumman sedan. (11500kr för hanar. 12500 kr för tikar. 14000 kr beroende på om någon valp får en extra fin och ovanlig teckning).
Det här är för fina Chiweenie-valpar
Jag häpnar...![]()