Fiorano
Trådstartare
Ja det blev liksom aldrig mer spännande än "lovande". Passagen är typ långsam balanstrav.Håller helt med ang Touchdown! Har så svårt att känna ngt engagemang alls över honom. Och passagen är minst sagt märklig…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det blev liksom aldrig mer spännande än "lovande". Passagen är typ långsam balanstrav.Håller helt med ang Touchdown! Har så svårt att känna ngt engagemang alls över honom. Och passagen är minst sagt märklig…
Det kommenterade Eurodressage också! ”Very slow trot”Ja det blev liksom aldrig mer spännande än "lovande". Passagen är typ långsam balanstrav.
Ja jädrar vilken ritt!Isabell red en makalös kür idag!! 89%. De har definitivt +90 i sig dessutom. Hon fick 10or för musiken och de har tom gjort texten till hästen. De har seglat upp som mina favoriter i Paris med den ritten.
https://www.facebook.com/share/p/QSMMucrbBk8H5asa/
Isabell red en makalös kür idag!! 89%. De har definitivt +90 i sig dessutom. Hon fick 10or för musiken och de har tom gjort texten till hästen. De har seglat upp som mina favoriter i Paris med den ritten.
Kul att se! Riktigt fint!Isabell red en makalös kür idag!! 89%. De har definitivt +90 i sig dessutom. Hon fick 10or för musiken och de har tom gjort texten till hästen. De har seglat upp som mina favoriter i Paris med den ritten.
Jag tror att det blir extremt tätt i toppen för Dalera har inte sett så där galet bra ut i år som hon gjort tidigare. Isabell har 35(!!!) medaljer från olika mästerskap och hon är fortfarande definitivt lika hungrig på fler!Kul att se! Riktigt fint!
Upplever också att Isabell själv är i toppform (några kilo lättare, ännu starkare i bålen, sitter mycket bättre i travökningarna igen) så gissar att hon satsar för guld. Roligt med någon som har så många medaljer men som absolut helst fortfarande vill vinna fler själv och nu var det ju ett tag sen senaste guldet.
Jag tror dock Jessica och Dalera är svåra att rucka på men vad vet man, de ska ju lyckas med sina planerade program också.
Och vilken häst tror du Patrik tar?För Sveriges del tycker jag att Maria von Essen måste vara klar som tredjeryttare och Sofie Lexner som reserv. Kan inte tänka mig att Juliette och Buriel ska gå före någon av dom. Sofie har visat jättefina ritter i Aachen men Inoraline har varit väldigt spänd så det blivit missar. Ändå 77% I küren idag. 71.9% i GPS och 69.7% i GP. Lite svårt läge för Sverige för vi har unga lovande eller gamla och trötta.
Jättefint men det ser verkligen ut som en tjock liten ponnyHär är avslutningen på Sandra Sysojevas kür!
https://www.instagram.com/reel/C9HCy1MoACn/?igsh=ZTFjY2c5Zm1ydXNh
Alltså eftersom jag inte tror vi har skuggan av en chans till medalj i år så hoppas jag ändå på Jovian. Touchdown är för trött. Jovian är ändå roligare att titta på! Dessutom så tror jag faktiskt att Patrik KAN få till det med honom!Och vilken häst tror du Patrik tar?
Jag trodde Jovian, men han har inte riktigt gått hem nu i Aachen så tror nästan Touchdown kan vara den som åker till OS och att de försöker leva på världscupsegern (i ett ganska svagt startfält) istället?
Den är så otroligt tjock!Jättefint men det ser verkligen ut som en tjock liten ponny
Alltså eftersom jag inte tror vi har skuggan av en chans till medalj i år så hoppas jag ändå på Jovian. Touchdown är för trött. Jovian är ändå roligare att titta på! Dessutom så tror jag faktiskt att Patrik KAN få till det med honom!
Jag är ändå lite optimist och tänker att Patrik kan fixa det med tid. Men Isabell är definitivt en ren och skär gud när det kommer till att utveckla hästar. Med tanke på att hon fick Warum Nicht att gå som han gjorde hade hon säkert löst Jovian också.Det tror inte jag. Han är inte så skicklig. Dessutom så känns det som att det flashiga ska maxas när den hästen behöver precis tvärtomarbete för att bli stark. Isabell skulle möjligtvis få till det med Jovian till slut men tror inte hon ens skulle tacka ja till den hästen.
Wendy är mer lik Bella Rose så att hon har gjort underverk med den hästen är inte förvånande.
Jag är ändå lite optimist och tänker att Patrik kan fixa det med tid. Men Isabell är definitivt en ren och skär gud när det kommer till att utveckla hästar. Med tanke på att hon fick Warum Nicht att gå som han gjorde hade hon säkert löst Jovian också.
Ja alltså det där blir en intressant utveckling. Frågan är om Andreas öht vill tillbaka till sporten. Wendy äger han tydligen inte längre enligt Eurodressage. Så henne får vi verkligen hoppas se under lång och framgångsrik karriär med Isabell!I tid till Andreas avstängning hävs och han ska ha tillbaka sin häst eller sälja den
Jag gillar, särskilt i dressyren men också i hoppningen, det nya upplägget!Och här är info om hur tävlingen går till. Är ett lite annorlunda format mot andra mästerskap men vet att jag gillade det mycket under Tokyo!
https://www.horseandhound.co.uk/fea...6BIhPpGQT6LPCDCfhg_aem_wCFxzYDtkYHp52XUgowxfg