Jag gjorde det för några år sedan och det har väl fler härifrån gjort?Jag har mailat dem om det. Om fler gör det kan det kanske bli en förändring.
Tror jag har mailat två gånger vid två olika mästerskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde det för några år sedan och det har väl fler härifrån gjort?Jag har mailat dem om det. Om fler gör det kan det kanske bli en förändring.
Har du fått något svar?
Inte förvånade.
Jag fick svarHar du fått något svar?
Hade varit mycket intressant att veta av vilka…Jag fick svar
Att det var ju tråkigt alla kan ju inte vara nöjda men kommentatorerna var högt uppskattade av majoriteten
Ja jag känner då ingaHade varit mycket intressant att veta av vilka…
Hade varit mycket intressant att veta av vilka…
Menar du Gunilla och Anna-Maria eller Lars och Henrik?Jag har sett det i kommentarsfältet på Facebook. Folk som ger dem beröm och tycker att de är såå bra.
Menar du Gunilla och Anna-Maria eller Lars och Henrik?
Inte jag heller. Minns under VM i Herning när Gunilla pratade om ritten och Anna-Maria skrek ”bebis” för att det syntes i rutan. Enastående kommentering.Ja jag känner då inga
Jag tror folk som tycker att de är bra är folk som inte vill lära sig något eller förstå hur sporten fungerar. Vem som helst utan kunskap kan räkna antal byten och se en fin ökad trav. Men att förstå vad som gör att betyget blir lågt eller högt kräver kunskap och det är - i mitt tycke - den kunskap som en expertkommentator ska tillföra.Jag har sett det i kommentarsfältet på Facebook. Folk som ger dem beröm och tycker att de är såå bra.
Nja, han är väldigt moderat i sin pi/pa tycker jag. Piaffen har utvecklats senaste året men det är fortfarande galoppen som är absolut fantastisk. Bytena är enoooorma! Tyckte även att saxen var väldigt balanserad.Snygg prestation av Fry, hade munnen varit lugnare hade det ju varit närmst perfekt!
Jag har sett det i kommentarsfältet på Facebook. Folk som ger dem beröm och tycker att de är såå bra.