Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blod i munnen, kan inte tänka mig nåt annat.Jag har varit iväg från sändningen, har de sagt varför amerikanen blev utesluten? Det skar ju i själen av att höra gnisslandet.
Vem är Mats?Tummen upp för Mats! Förklarar bra vad man ser och vad man vill se.
ja mycket bättre än i Friends förra året då jag såg honom senast. Man ser vad styrkan kan göra. Och det kommer säkert bli ännu bättre med tiden.Vayron har förbättrats otroligt senaste året!! Återigen mycket imponerad av det
Mats Eriksson internationell domare från Strömsholm jättebraVem är Mats?
TackMats Eriksson internationell domare från Strömsholm jättebra
Då kan man ju verkligen taktiktävla före os...Ja jag läste någonstans att det var typ 2 bästa resultat i GP under en viss period, men t.ex. Glamourdale var bara startad 1 GP under den perioden så hamnade på låg ranking...
Är dock inte en fördel skulle jag säga. För det som händer då är att en får fler högre rankade ryttare i sin grupp. Fry är i samma grupp som Dufour och Werth...Då kan man ju verkligen taktiktävla före os...
Ah, såklart min hjärna är för kokt för ett begripa det där systemet tror jagÄr dock inte en fördel skulle jag säga. För det som händer då är att en får fler högre rankade ryttare i sin grupp. Fry är i samma grupp som Dufour och Werth...