Ah, tänkte jag bara inte hittade när jag fick länken som svar men då slutar jag letaFinns ingen sammanställning på de som inte är direktkvalade om det är en sån lista du menar? Utan de redovisar bara per grupp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, tänkte jag bara inte hittade när jag fick länken som svar men då slutar jag letaFinns ingen sammanställning på de som inte är direktkvalade om det är en sån lista du menar? Utan de redovisar bara per grupp
Är det någon som vet varför det är en pool vid ridbanan??
Det är många hästar som har höga trakter har jag tänkt på. Jag kan för lite om skoning och hovar för att förstå vad det skulle ge i form av gångarter och balans...Det enda jag kan titta på när jag ser Total hope är bockhoven.
Men den såg rätt fin ut, kul för Norge! Lite kort i formen för min smak.
Nu är just den hingsten nog medfött bokhov för det syns på hingstbilderna med. Tycker det är lite märkligt att en sådan godkänns till avel.Det är många hästar som har höga trakter har jag tänkt på. Jag kan för lite om skoning och hovar för att förstå vad det skulle ge i form av gångarter och balans...
Ska väl vara modern femkamp (eller var det något annat?) här.Är det någon som vet varför det är en pool vid ridbanan??
Nej den poolen är inte där normalt. Men däremot den jättelika dammen bakom :-)Det ligger väl en pool där. Det är ju i en befintlig park och den ska väl återställas efter OS.
13:16 rider Therese.Hoppat in och tittar en stund när startar Therese?
13.16 startar ThereseHoppat in och tittar en stund när startar Therese?
Gissar att Patrik är glad att han hamnade i den gruppen