OS i Paris 2024 (dressyr)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon får verkligen rida Therese, men han såg positiv ut idag, även i piaffen. Tyvärr lär hon inte gå vidare direkt till individuella.
 
Och jag tycker han såg piggare ut än han kan vara.
Konstaterar att om Dante "bara " får 8 på den ökade galoppen så kommer jag aldrig få mer än 6 på mina.
Han var ju så jäkla on på EM med massa power så det blev lite meh idag kände jag.
 
Men seriöst, vad är det för fel på den som rider nu. Var det sämsta jag sett, varför säger inte Mats något om det? Hon borde få gå ut faktiskt. Jag kan knappt se på det, fruktansvärd ritt.
 
Therese och Dante in som fjärde ekipage på topp-6 listan (om holländskan inte får ngn miss)

Då får fyra ekipage i sista gruppen slå Therese.

Jessica gör det ju, Minderhoud, Peters och franska Basqien (stavning) men resten borde hon väl kunna slå och ta sista platsen? 🫣
Hoppas!
 
Therese och Dante in som fjärde ekipage på topp-6 listan (om holländskan inte får ngn miss)

Då får fyra ekipage i sista gruppen slå Therese.

Jessica gör det ju, Minderhoud, Peters och franska Basqien (stavning) men resten borde hon väl kunna slå och ta sista platsen? 🫣

Jag har dålig koll men finns nog flera som har bra chans att gå om
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
44 856
Senast: MiniLi
·
Dressyr Är det inte dags att dressyren också får en egen OS-tråd? Det svenska laget består av Tinne Vilhelmson Silfvén, Patrik Kittel, Juliette...
48 49 50
Svar
999
· Visningar
78 860
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp