Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dantes travprogram såg lite lojt ut?
Vi hade kunnat skicka några lite yngre piggare ekipage håller jag fast vid.
Säg det till Bo. Alla verkar tycka så utom honom.Dantes travprogram såg lite lojt ut?
Och jag tycker han såg piggare ut än han kan vara.Dantes travprogram såg lite lojt ut?
Normalt tycker jag han är rätt läcker men i detta program var det rätt så mesigt alltihop förutom sista travökningen.Jag gillar verkligen Dante... Så jag ser honom gärna =)
Han var ju så jäkla on på EM med massa power så det blev lite meh idag kände jag.Och jag tycker han såg piggare ut än han kan vara.
Konstaterar att om Dante "bara " får 8 på den ökade galoppen så kommer jag aldrig få mer än 6 på mina.
Men seriöst, vad är det för fel på den som rider nu. Var det sämsta jag sett, varför säger inte Mats något om det? Hon borde få gå ut faktiskt.
Therese och Dante in som fjärde ekipage på topp-6 listan (om holländskan inte får ngn miss)
Varför får det här så höga poäng, jag FÖRSTÅR inte?
Hoppas!Therese och Dante in som fjärde ekipage på topp-6 listan (om holländskan inte får ngn miss)
Då får fyra ekipage i sista gruppen slå Therese.
Jessica gör det ju, Minderhoud, Peters och franska Basqien (stavning) men resten borde hon väl kunna slå och ta sista platsen?
Therese och Dante in som fjärde ekipage på topp-6 listan (om holländskan inte får ngn miss)
Då får fyra ekipage i sista gruppen slå Therese.
Jessica gör det ju, Minderhoud, Peters och franska Basqien (stavning) men resten borde hon väl kunna slå och ta sista platsen?
Ser spektakulär ut, spänstig… tyvärrVarför får det här så höga poäng, jag FÖRSTÅR inte?