Man riktigt hörde i halten innan ryggningen hur den chippade efter luft..
Ja inte var det snyggt eller bra. Förstår inte de höga poängen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man riktigt hörde i halten innan ryggningen hur den chippade efter luft..
Varför får det här så höga poäng, jag FÖRSTÅR inte?
Varför får det här så höga poäng, jag FÖRSTÅR inte?
Ser spektakulär ut, spänstig… tyvärr
Han sa "jag ska ju inte försvara mina kollegor men.."Han säger det men "snyggt" ...
Håller med till 100%Helt obegripligt med poäng för Scholtens. Ingen harmoni, spänd häst, ful form, hästen får inte luft. Första ritten där domarna inte skött sitt jobb.
Nej verkligen inte, hade ont i magen under hela ritten.Ja inte var det snyggt eller bra. Förstår inte de höga poängen.
Håller med men det flaxades bra med benen och det brukar ju tyvärr premieras…Jag tycker mest att han såg spänd, nervös och oharminisk ut.
Är det inte 5 som ska slå henne för att hon ska missa finalen?Therese och Dante in som fjärde ekipage på topp-6 listan (om holländskan inte får ngn miss)
Då får fyra ekipage i sista gruppen slå Therese.
Jessica gör det ju, Minderhoud, Peters och franska Basqien (stavning) men resten borde hon väl kunna slå och ta sista platsen?
Är det inte 5 som ska slå henne för att hon ska missa finalen?
Han sa ju att den gör mkt tekniskt korrekt men i övrigt var han väl väldigt tydlig med att han tyckte den fick för höga poäng? Ganska mycket ”nej, nej, nej” framförallt mot slutet..Han sa "jag ska ju inte försvara mina kollegor men.."
Varför skulle han säga det om han inte just vill hålla med dom.
Nej verkligen inte, hade ont i magen under hela ritten.
Hästvälfärd, Jo men visst
Exakt, tolkade @JohannaB felJo alltså 4 = hon är med, 5= hon är ute?
Håller faktiskt inte alls med. Ingen spänst bara spänning. Noll genomsläpplighet och långt bort från den harmoni som eftersträvas. Tycker domarna ska skämmas.Ser spektakulär ut, spänstig… tyvärr
Exakt min tankePatrik Kittel mannen som är öppen för en "konstruktiv diskussion" om dressyr. (Så länge du tycker som honom).
Mvh en som är blockad av honom för att jag kritiserade honom för att han prompt ville rida med hatt. Snälla nån.