OS i Paris 2024 (dressyr)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller faktiskt inte alls med. Ingen spänst bara spänning. Noll genomsläpplighet och långt bort från den harmoni som eftersträvas. Tycker domarna ska skämmas.
Jag spekulerar bara kring vad domarna kan ha tänkt, skrev inte att det var vad jag tyckte.
 
Patrik Kittel mannen som är öppen för en "konstruktiv diskussion" om dressyr🙄. (Så länge du tycker som honom).

Mvh en som är blockad av honom för att jag kritiserade honom för att han prompt ville rida med hatt. Snälla nån.
jag tänkte på det.. ”öppet” när han får bestämma.

Samtidigt blockar ju jag hej vilt så jag ska nog inte vara den som uttalar mig..
 
Så här ser det ut nu inför sista gruppen:
FB_IMG_1722426700433.jpg


I sista gruppen lär JBvW och antingen HPM eller Steffen Peters gå vidare. Sen lär Pauline Basquin komma över 74%. OM någon mer är över 74% åker Therese ur finalen. Simone Pearce har den potentialen men hon kan bomba helt också.
 
Patrik Kittel mannen som är öppen för en "konstruktiv diskussion" om dressyr🙄. (Så länge du tycker som honom).

Mvh en som är blockad av honom för att jag kritiserade honom för att han prompt ville rida med hatt. Snälla nån.

Sån total BS han satt där och kläckte ur sig...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
44 856
Senast: MiniLi
·
Dressyr Är det inte dags att dressyren också får en egen OS-tråd? Det svenska laget består av Tinne Vilhelmson Silfvén, Patrik Kittel, Juliette...
48 49 50
Svar
999
· Visningar
78 861
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Patella, tips

Omröstningar

Tillbaka
Upp