Fiorano
Trådstartare
Jag älskar detta! Det blir spännande och i slutändan är det de med bäst % som går vidare.Ok jag tycker att det är helt tokigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar detta! Det blir spännande och i slutändan är det de med bäst % som går vidare.Ok jag tycker att det är helt tokigt!
Jag är med i din klubb! Tror att det finns mer att ge dessutom, men det gäller Freestyle också.Jag är så vansinnigt partisk vad gäller Isabell. Absolut älskar detta ekipaget! Än rider hon försiktigt och ger Wendy en fin upplevelse på banan. Hon har gjort ett mirakel med piaffen, alltså herregud! Isabell kan få allt att piaffa. Formen hela sista medellinjen är on point och jag är helt säker på att de kommer bli bättre och bättre genom hela tävlingen.
Håller med, och jag har påpekat det MINST fem gånger.Min favorit är när hon kallar Geir Gulliksens Quattro för Groep Quattro...
(den är alltså sponsrad av VDL Groep så hon utelämnar VDL men inte Groep. )
Så här ser det ut nu inför sista gruppen:
Visa bifogad fil 150378
I sista gruppen lär JBvW och antingen HPM eller Steffen Peters gå vidare. Sen lär Pauline Basquin komma över 74%. OM någon mer är över 74% åker Therese ur finalen. Simone Pearce har den potentialen men hon kan bomba helt också.
De gjorde väldigt underväldigande ritter vilket jag är lite glad för. Känns som rätt ekipage I finalen!Blev ju inga förändringar i "efter topp" ekipagen... Utan dessa 6 gick ju vidare !
Riktigt kul med Norskt och Finskt deltagande ... Missade Norskan men finskan gillade jag verkligen !
Jag fick nästan en chock första gången jag såg Dalera live för det är inte en exteriört korrekt och vacker häst men dansa kan honOch jag känner mig som en skiva som hakat upp sig men OJ vad jag gillar att det är Jessica och Dalera som är världsledande inom dressyren
Det finns saker som inte är bra, hästen är inte den vackraste t ex och den piskar en del med svansen och blir ibland lite kort i nacken.
MEN den rids så klassiskt vackert, med lätta hjälper OCH en stång som hänger ”icke aktiverad” för det mesta
Henri Ruoste hade också en stång som hängde ”rakt ned” under delar av sin ritt men nästan alla andra rider med stången inverkande i princip hela tiden. Och det är så skönt att den som får högst bedömning är en som inte hänger fast hästen i stångbettet och baxar den runt GP
Jag har såna hemma, om de inte slängts nu. De delades ut på EM i Göteborg 2018, så han har haft dem ett tagTittar i kapp och förutom allt det som redan skrivits här så undrar jag om det bara är jag som skäms för Bo’s stora gula hejar-handskar?!
De verkar vara av bra kvalitetJag har såna hemma, om de inte slängts nu. De delades ut på EM i Göteborg 2018, så han har haft dem ett tag
Peters är inte en snäll ryttare på något sätt, stackars SuppenkasperUsch, tyckte verkligen inte om Peters ritt. Hoppas hästen är okej!!
Tyckte så synd om hästen när det strulade i sista piaffen, han såg så rädd ut!Peters är inte en snäll ryttare på något sätt, stackars Suppenkasper
Har inte så speciellt bra koll på de amerikanska ryttarna, mer än vad jag råkar få se på Dressage Hub.Peters är inte en snäll ryttare på något sätt, stackars Suppenkasper
Ja Schultens förtjänar verkligen inte att gå vidare. Hade alla dar i veckan sett belgiskan Flore de Lynne gå vidare. Hon rider trevligt, men är nu den första som inte går vidare.Samtliga kvalade till finalen. Det enda ekipage som jag inte tycker borde bara med på den listan är Scholtens. Annars ser jag fram mot allihop!
Nu ligger även alla poäng/moment uppe.
https://results.equi-score.de/event/2024/27602/nl/resultlist/3?refesh=1
Visa bifogad fil 150387