Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mats är så bra!!
MEN finns en sak jag saknar som SVT brukar nämna; personliga rekorden. Är kul att höra vilken nivå de brukar rida på. Jag kanske är döv men har inte hört dem nämna det.
Hahaha så kul. Det är speciellt kul på ekipage man inte känner igen. Brukar de ha 66 och får 68 har de ju gjort det kanon för sin nivå liksom.Nu nämdes pb. Undra om de läser här
Håller verkligen med. Tycker Mats är väldigt fräsch i sitt tänk kring bedömningarna. Och att han gillar OS-formatet ger extra plus från mig. Jag gillar verkligen detta med grupperna men läst mycket negativa kommentarer på fejan.Diskussionen om att det är lägre poäng än vanligt tycker jag Mats svarar bra på. Poängen är mer RIMLIGA nu. Domarna har ju inte missat debatten och form och mun döms bättre tycker jag.
Jag hittar inte listan jag söker där, men jag kanske bara letar för dåligt?
Finns ingen sammanställning på de som inte är direktkvalade om det är en sån lista du menar? Utan de redovisar bara per gruppJag hittar inte listan jag söker där, men jag kanske bara letar för dåligt?
12 från grupperna plus de 6 bästa som inte är direktkvaladeÄr det 12 från grupperna plus 16 som går vidare, eller 12 från grupperna och sen de fyra bästa utöver det?
För mycket stång på Freestyle. Hon släppte den lite efter skritten och då var munnen bättre i pa/pi/pa men sen korades stången allteftersom igen och munnen ser ju för tråkig ut. Samtidigt är kvalitén på allt super!
Danske kommentatorn menar att den går och drar upp tungan och att det inte är för att hon har tag i den. Men njaee, tyckte också hon hade mer fatt i stången än hon brukar. Men säker runda både från henne och werth!Trist att Freestyle är så orolig i munnen. Cathrine ser verkligen mjuk ut i sin ridning och i sin hand så undrar om det inte är nåt slags ptsd-tics som kommer fram när man inte spänner igen nosgrimman allt man har?