Orimliga saker som stör dig, del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det en utländsk sida? Har du ÅÄÖ i ditt namn? Det drev mig till vansinne när jag bodde i England, specialbokstäver och felmeddelanden är liksom inte deras grej... >_<
Jo det är en brittisk sida, men jag har tagit bort alla "märkliga" bokstäver ur mitt namn. Testat olika mailadresser, varianter på lösenord, adresser, rensat cookies, provat på mobilen osv...

Jag stör mig orimligt mycket på att jag inte kan beställa en grej på nätet då företagets hemsida inte låter mig registrera mig som kund. Jag har provat allt möjligt, men skickas hela tiden tillbaka till samma sida utan minsta indikation på vad jag kan tänkas göra fel. Jag vill ju bara köpa lite kuddar! :arghh:
Nu är jag betydligt mindre irriterad! Skickade ett mail till företagets kundtjänst och bad om hjälp med problemet. Förväntade mig att kanske få något lite halvt hjälpsamt svar framåt imorgon kväll eller så... FEM minuter efter att jag skickade mailet fick jag ett samtal från företaget där de erbjöd sig att hjälpa till och gav mig en massa bra alternativ. Enligt deras hemsida har deras kundservice inte ens öppet såhär sent! Mycket nöjd kund :)

Jag har ett mycket viktigt störningsmoment. Här på buke finns ett antal trådar som jag följer, tex boktråden och mattråden. Jag stör mig extremt mycket på när den som startat de trådarna startar en annan tråd, jag ser den lilla bilden i trådlistan och tror att det är nya inlägg i den tråd jag följer. Och så klickar jag mig in i en tråd som jag inte är ett dugg intresserad av. :rage::rofl:

Men alltså vad är det med vissa människors aggressionsnivåer? Jag går över ett övergångsställe och håller på att bli påkörd av en cyklist. "Se dig för jävla kärring"! vrålar den 60-åriga (uppskattningsvis) kvinnan på cykeln samt fortsätter att skrika efter mig samtidigt som hon cyklar iväg. Kan tillägga att hon inte såg ut som ngn sönderknarkad pundare utan en helt vanlig människa (med uppenbara problem att kontrollera sin inneboende ilska och bitterhet troligen). Börjar känna mig skeptisk till människosläktet rent generellt... :banghead::meh:

För övrigt stör jag mig på att jag har ont i ryggen... igen! :banghead:

Jag störde mig på en joggare jag mötte i skogen
Stigen va smal och slingrig, jag såg inte joggare i tid och hann inte få ur hundarna ur spåret
Då springer klanten rakt på hundarna
Jag frågar- Vill du vara snäll och vänta så vi kan flytta oss?
Icke, han skiter i det, han pressar sig förbi oss :banghead:

Vilket ärkepucko!
Är hans tider i spåret så jäkla viktiga, viktigare än någon annans runda i skogen
Blärk :wtf:

Jag stör mig på att jag pendlar till jobbet. Det är orimligt för att det är självvalt, men det är faktiskt jävligt störande att ha så långt hem.

Men alltså vad är det med vissa människors aggressionsnivåer? Jag går över ett övergångsställe och håller på att bli påkörd av en cyklist. "Se dig för jävla kärring"! vrålar den 60-åriga (uppskattningsvis) kvinnan på cykeln samt fortsätter att skrika efter mig samtidigt som hon cyklar iväg. Kan tillägga att hon inte såg ut som ngn sönderknarkad pundare utan en helt vanlig människa (med uppenbara problem att kontrollera sin inneboende ilska och bitterhet troligen). Börjar känna mig skeptisk till människosläktet rent generellt... :banghead::meh:

För övrigt stör jag mig på att jag har ont i ryggen... igen! :banghead:
Lika jävla störd som jag blev av den unga man som körde ifatt mig när jag svängt ut från en affär. Det är 40 där men han kom ur kurvan i säkert dubbla hastigheten. La sig på tuten direkt när han fick syn på mig och när han kört om stannade han mitt i gatan - öppnade dörren och visade mig fingret.

Seriöst - varför blev han så förbannad när det var han som körde för fort? och vad blev bättre av att ge sig på mig som körde laglydigt? Hade han kört laglydigt hade han inte ens kommit ikapp mig innan jag svängde i nästa korsning.

Jag är orimligt irriterad på Dean i Gilmore Girls. Han är sååååå töntig! Och mesig! Och inte alls så snygg som alla tycker! :arghh::arghh::arghh:

(Ja, jag har inget liv, jag lever lite genom Gilmore Girls nu :angel: :D )

Jag är orimligt irriterad på Dean i Gilmore Girls. Han är sååååå töntig! Och mesig! Och inte alls så snygg som alla tycker! :arghh::arghh::arghh:
Jamen Jesse då? Och den där jävla blondinen? Vad heter han? Logan? Varför ska alla snubbar i Gilmore Girls vara så snubbiga?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 268
Senast: Lilla
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 290
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 178
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar